مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز از برگزاری ششمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیجیان استان در نیمه دوم سال 98 خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۰۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید مهدی اورعی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن اعلام برگزاری ششمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسجیان اظهار داشت:امروزه که دشمن همه توان خود را در یک جنگ تمام عیار فرهنگی علیه ارزش ها و آرمانهای انقلاب و اسلام به میدان آورده است ، آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ نرم در سنگر های فرهنگی توسط بسیجیان سراسر استان سرافراز البرز امری لازم و اجتناب ناپذیر در راستای رویارویی با جبهه باطل است.

وی افزود : از این رو این جشنواره با ایجاد شور و نشاط و پویایی پایگاه های بسیج باعث هویت بخشی به تولیدات هنری، معرفی ابتکارات و خلاقیت ها، شناسایی مهارت های هنری بسیجیان، ایجاد رقابت سالم بین آنها و ... خواهد شد.

مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی هنری سپاه استان البرز تصریح کرد : عنوان مدرسه عشق برگرفته از کلام گهربار امام راحل در خصوص بسیج می‌باشد که در 8 بخش مختلف از قبیل؛ هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، پویانمایی، اجراهای پاتوقی سرود ،تواشیح و تئاتر، شعر و ادبیات و بخش ویژه ابتکارات پایگاهی می‌باشد.

 اورعی در پایان خاطر نشان کرد : این جشنواره مختص پایگاه های بسیج محلات استان و واحد های بسیج دانش آموزی است که بسیجیان عزیز می‌توانند برای اطلاع از جزئیات جشنواره و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی madreseheshgh.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها