فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه شهرستان فردیس با اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین گام دوم انقلاب است‌ ، گفت : جنگ تحمیلی در حقیقت جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچک بود که شاهد بودیم در هرجنگی بخشی از سرزمین ما رفت اما در این هشت سال حتی یک سانت از خاک کشورمان کم نشد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۱۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار علیزاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : در دوران جنگ تمام دنیا علیه ایران بود، اما خدا این جریان را به زیباترین نحو پیش برد و جوانان ما با رشادت و جان‌فشانی در راه خدا، در برابر تمام ابر قدرتهای جهان ایستادند که این درسی بزرگ برای ماست.

 هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین گام دوم انقلاب است‌

وی دربازه لزوم آشنایی و آگاهی نسل جوان با دوران دفاع مقدس و ارزش‌های آن اظهار کرد: از آنجایی که چهل سال از دوران انقلاب می‌گذرد و طبیعتاً بسیاری از جوانان و نوجوانان از شرایط دوران جنگ تحمیلی آگاهی ندارند، برگزاری این برنامه‌ها و نمایش‌ها بسیار مفید و اثرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، تصریح کرد: با پیروزی رزمندگان ما معادلات منطقه به هم ریخت زیرا در بررسی جنگ نظام سلطه با توجه به آشوب، شورش داخلی، ترور و جنگ گمان کردند می‌توانند  به اهداف خود دست یابند اما دشمن در محاسبات خود نقش ولایت‌فقیه، روحیه، بصیرت و ایمان مردم  را نادیده گرفت.

به گفته وی، امروز ممکن است توسط برخی کشورها تهدیدات و تحریم‌هایی متوجه کشورمان شود، اما در دوران جنگ تمام دنیا علیه ایران بود، اما خداوند این جریان را به زیباترین نحو پیش برد و جوانان ما با رشادت، شجاعت و جان‌فشانی در راه خدا، در برابر تمام ابر قدرت‌های جهان ایستادند که این درسی بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

سرهنگ دوم پاسدار علیزاده با اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین گام دوم انقلاب است‌ ، گفت : جنگ تحمیلی در حقیقت جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچک بود که شاهد بودیم در هرجنگی بخشی از سرزمین ما رفت اما در این هشت سال حتی یک سانت از خاک کشورمان کم نشد.

وی در پایان به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان فردیس اشاره داشت و افزود :برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس ، گردهمایی عقیدتی سیاسی، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه ، برنامه بصیرتی در رده های تابعه ۵_داشتن جلسه آبرو محله در حوزه ، صبحگاه مشترک در حوزه ٣١٩  ، رژه موتوری اقتدار سواران ، مراسم غبارروبی مزار شهدا ، از جمله برنامه های بعدی در بسیج اصناف با شعار هر کاسب مغازه دار، یک دانش آموز بی بضاعت را تحت کمک مالی اولیه قرار دهد ، در بسیج سازندگی، تکمیل ساخت خانه معلولین امید است برنامه های مختلف باعث زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها