خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در آبیک

جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان آبیک را خبر داد
کد خبر: ۹۱۷۵۴۸۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج رضا پاریاب جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران کانال های فضای مجازی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و صفر بیان کرد: همه ما میدانیم که در طول سالیانی که از دفاع مقدس میگذرد تمام این پیشرفت ها به برکت خون شهدا دفاع مقدس می باشد و وظیفه ای است بر عهده ما که این ایام را گرامی بداریم و ستاد هایی در سطح کشور برای بزرگداشت این ایام تشکیل شود.


وی افزود: همانطور که ملت ما با دستان خالی این انقلاب را به پیروزی رساندند در ادامه این راه نیز طبق بیانیه گام دوم پیش می روند و حکومت جهانی حضرت مهدی را تشکیل میدهند.


پاریاب تصریح کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس برنامه صبحگاه نیروهای مسلح را در محوطه میدان صبحگاه آمادگاه اصلی و عمومی آبیک برگزار میشود و ساعت 9 صبح استعداد کل نیروهای بسیج و رده های اقشار و دانش آموزی در میدان صبحگاه حضور خواهند داشت که امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور سخنران این مراسم میباشد و در ضمن این برنامه نیز تشییع شهدای گمنام را خواهیم داشت .


جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: در روز دوم هفته دفاع مقدس نواختن زنگ ایثار و همچنین همایش روز سرباز برگزار می شود که با حضور سربازان نیروهای مسلح و خانواده های شان می باشد که خانواده های معظم شهدای سربازشهرستان نیز حضور خواهند داشت .


وی تصریح کرد:روز سوم هفته دفاع مقدس با برگزاری اردوهای جهادی و تجلیل از جهادگران در استان برگزار میشود و در روز چهارم هفته دفاع مقدس نیز نشست های بصیرتی و روشنگری در مساجد و مدارس برگزار خواهد شد که با موضوع تبیین ولایت در مدارس می شاد که زنگ مقاومت نیز از برنامه های این روز است.


پاریاب مطرح کرد: روز پنجم هفته دفاع مقدس عطرافشلنی گلزار شهدای شهر آبیک ،خاکعلی و قشلاق و زیاران برگزار خواهد شد و در شهر آبیک ساعت 9 صبح با حضور مسئولین و بسیجیان و نیروهای مسلح و سخنرانی جناب سرهنگ بخشیان فرمانده هوانیروز شهرستان خواهد بود و در روز ششم هفته دفاع مقدس با حضور نیرو های مسلح و رزمندگان و بسیجیان در نماز جمعه شهر آبیک با سخنرانی قبل از خطبه ها سردارآذربایجانی فرمانده تیپ صاحب الامر میباشد و در شهر خاکعلی نیز چنین برنامه ای اجرا خواهد شد.


وی در خاتمه بیان کرد: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز همایش پیشکسوتان و رزمندگان میباشد که با سخنرانی سردار شاهرخی در مجتمع باران برگزار میشودو هدف از این برنامه ها در این دوران که هجمه های فرهنگی دشمنان میخواهد فرهنگ شهادت را به فراموشی بسپرند وظیفه سپاه پاسداران حفظ این روحیه و دستاورد ها میباشد و این مجاهدت های شما میباشد که مخاطبین برنامه ها را از عرصه حقیقی به عرصه مجازی برساند.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار