فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه میلاجرد در گفتگو با «بسیج»
نیره غلامحسینی گفت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حوزه فاطمیه یکی دیگر از کارهای ارزشمندی است که می¬تواند یادآور تلاش ایثاگران و جانبازان برای دفاع از آثار و ارزشهای اسلامی در دوران 8سال دفاع مقدس باشد و یاد آور وحدت و اتحاد مردم با امام امت و آرمان های آن برای دفاع از کشور باشد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۱۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از میلاجرد؛به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: نیره غلامحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حوزه فاطمیه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تلاش جوانمردان و دلاور مردانی از جنس آسمان در قاب تصویر و نوشته در معرض دید عموم مردم شهید پرور شهر میلاجرد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه، تلاش ها و مقاومت ایثار گران، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) شامل پوستر، عکس، ماکت، وصیت نامه های برخی شهدا، دل نوشته و ... به نمایش گذاشته می شود.
غلامحسینی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از آورده ها و دستاورد های مادی و معنوی برای مردم و جوانان این مرز و بوم است که با نگاه به آن دوران می توانیم بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی که در جامعه کنونی با آن دست و پنجه نرم می کنیم فائق آییم و برای حل مشکلات کشورمان نگاهمان به خارج از مرزهای این کشور نباشد.
به این دلیل که در دوران 8 سال دفاع مقدس دلاومردانی بودند که برای دفاع از این مملکت و اسلام تا پای جان ایستادند و ذره ای ترس و هراس در دل خود، در برابر نظام بعثی عراق و استکباری راه ندادند. و اکنون دولتمردان ما نیز باید با یادآوری نام و خاطره شهدا و امام شهدا و ایثارگری های آنان در مقابل نظام استکباری غرب ایستادگی کنند و هدفشان تنها رضایت خداوند باشد نه رسیدن به خواسته های مادی و رضایت بیگانگان از ما.
فرمانده حوزه فاطمییه خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه ، با ابتکار در بخش های متنوع و با حضور گسترده بسیجیان، شورای حوزه و پایگاه، اقشار بسیج، حلقه های صالحین و آحاد مردم اتخاد شده است. امید است به یاری و استعانت خداوند متعال این نمایشگاه تاثیر گذاری بیشتری بر مردم در دفاع از ارزش ها و آرمان های امام و شهدا داشته باشد.

ارسال نظرات