سرهنگ «رضا پورشمسی» با بیان اینکه 2400 برنامه در طی هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می شود گفت: ۳۹ عنوان برنامه‌ طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در ۸ برنامه شاخص اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، ۲۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مدیریت انقلابی در زمینه دفاع مقدس تحولات جدیدی را به وجود آورد .
وی افزود: دفاع مقدس که از آن به عنوان جنگ تمام عیار و جهانی یاد می‌کنیم، باعث شد در این جنگ پیروز شویم و این مدیریت الگو و مدل حکومت و نظامی بود که معمار انقلاب طراحی کرده بودند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد:رزمندگان در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و وقتی ایشان دستوری می‌دادند، اما و اگر و، چون و چرا در کار نبود و همه با جان و دل به فرمان امام عمل می‌کردند.
پورشمسی با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد، تاکید کرد: هشت برنامه شاخص این هفت شامل رژه نیرو‌های مسلح، همایش سربازان، جهادگران، اساتید بسیجی، دیدار با خانواده شهیدان، پیاده‌روی خانوادگی، گردهمایی والدین شهدا و رزمندگان روحانی می‌باشد.
وی بیان کرد: امسال ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه با ۳۹ عنوان برنامه طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در ۸ برنامه شاخص اجرایی می‌شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز اول هفته دفاع مقدس «قدرت، توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح» نام گرفته است گفت: در اولین روز، رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۷:۴۵ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی دانش پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان» را شعار روز دوم این هفته دانست و یادآور شد: برگزاری همایش سربازان نیرو‌های مسلح استان که روز دوشنبه اول مهرماه در محل مرکز آموزش نظامی شهید صدوقی از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح برگزار می‌شود، برنامه این روز است.
پورشمسی اذعان کرد: سومین روز با نام «رونق تولید، حمایت مردمی، خود باوری» نامگذاری شده که همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های برتر جهادی را در محل فرهنگسرای غدیر از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح برپا کرده ایم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز چهارشنبه سوم مهرماه به نام «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه» نامگذاری شده گفت: به این مناسبت همایش اساتید بسیجی، نخبگان طلاب و دانشجویان استان یزد بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
این مقام مسئول «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» را شعار روز پنجم هفته دفاع مقدس برشمرد یادآور شد: بازدید جمعی از مسئولان از آسایشگاه جانباران، دیدار با حانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدای استان از جمله برنامه‌های این روز است.
پور شمسی تاکید کرد: «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» شعار ششمین روز هفته دفاع مقدس است و به این مناسبت همایش پیاده‌روی خانوادگی نیرو‌های مسلح استان برگزار خواهد شد که این همایش در ۱۲ نقطه استان برگزار می‌شود و در شهر یزد از ساعت ۷ الی ۹ صبح از میدان آزادی تا میدان شهدا و اختتامیه در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.
وی «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» را شعار روز ششم دانست و ادامه داد:در این روز گردهمایی والدین معظم شهدای استان یزد از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در محل فرهنگسرای غدیر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز آخر هفته دفاع مقدس به نام «فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» نامگذاری شده است افزود: استان یزد ۴۰ هزار رزمنده دارد و به نسبت حضوری که طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع قدس داشتند، بیشترین آمار مربوط به این قشر است و به همین جهت همایش رزمندگان روحانی استان یزد در دفاع مقدس روز یکشنبه ۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح در پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات