خبرهای داغ:
مراسم رونمایی از پوسترهای برتر کارگاه «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۷۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم رونمایی از پوسترهای برتر کارگاه «قربانی ترور» ویژه حادثه تروریستی 31 شهریورماه در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

کارگاه تولید پوستربا عنوان قربانی ترور توسط مرکز آفرینش‌های ادبی هنری بسیج خوزستان با همکاری مجمع طرحان خوزستان «خاک نگار»، بسیج هنرمندان خوزستان و سازمان هنری اوج برگزار شد.

در این کارگاه 15 اثر تولید و بعد از داوری توسط اساتید و صاحب‌نظران مختلف 6 اثر به عنوان پوسترهای برتر انتخاب شدند و طی مراسم امروز باحضور سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان رونمایی شد.

این آثار برگزیده شامل «مدافعان وطن»، «ارغوان جوانان وطن»، «تروریسم در مسیر نابودی»، «ترور»، «ارتش سوخته» و «مسخ شدگان» هستند که موفق به کسب امتیاز لازم برای تقدیر شدند.

 

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: 17 هزار شهید در عمر انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند و حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز نیز اولین و حادثه توطئه دشمنان انقلاب و نظام نخواهد بود.

وی بیان کرد: کارگاه تولید پوستر «قربانی ترور» باهدف استفاده از ابزار هنر برای تولید محتوا و طراحی پوستر است که در همین راستا 15 پوستر طراحی و 6 پوستر به انتخاب برگزیده منتخب شدند.

به گزارش تسنیم این کارگاه با موضوع ساختمان یک اثر موفق اهواز توسط استاد مهدی عسکری از قم و در مدت زمان نهم تا یازدهم مردادماه سال جاری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها