سردار حسین دهقان مطرح کرد

شکست سیستم‌های راداری آمریکا در حمله انصارالله به آرامکو

مشاور فرمانده کل قوا به حمله گروه انصارالله یمن به پالایشگاه نفت آرامکو عربستان و جوسازی‌های آمریکا اشاره و گفت:مجموعه آرامکو توسط مجاهدین یمنی مورد حمله قرار گرفته که بخش عظیمی از صادرات نفت از بین رفته است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۱۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین دهقان در پانزدهمین یادواره ١١۴تن از شهدای بخش مرکزی حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) ساری که در روستای زرین‌آباد بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ما همان راهی را رفتند که امام حسین (ع) و یاران او رفتند؛ رهبری و ملت ما همان آرمانی را پیروی می‌کنند که امام حسین (ع) رفتند و ما به این آرمان‌ها پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه آگاهی و بصیرت، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و تشخیص الویت‌های جامعه از خصوصیت یک فرد انقلابی و مجاهد در راه خداست، افزود: جامعه اگر نیاز به جاودانگی و تداوم حیات دارد باید در درون خود فرهنگ و روحیه شهادت را تقویت کند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح بیان کرد: شهید به حدی از رشد و بلوغ رسیده است که به تمام خواسته‌های دنیایی پشت پا زده و جاودانگی و حیات جاودانه را انتخاب کرده که مورد رضایت خداوند است.

دهقان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مسیر عزت، شرافت، امنیت، اقتدار، استقلال و خوبی‌ها را طی کنیم باید مسیر شهدا را انتخاب کنیم که جامعه ما این بصیرت، آگاهی و درک درست را نشان داده و این مسیر را پرحجم دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما هرسال که یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم استقبال مردم بیش‌تر از سال‌های گذشته می‌شود، عنوان کرد: حجم حضور جوانان در یادواره‌های شهدا بیشتر شده است؛ اگر راهپیمایی اربعین را از سال‌های آغازین مقایسه کنیم، خواهیم دریافت که شور و شوق زائران از کشور‌های مختلف بیشتر شده است.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح با بیان اینکه تکریم و تجلیل از مقام شهدا بر هر فردی با هر نوع گرایشی ضروری است، چون آن‌ها جان خود را در راه اسلام و نظام فدا کردند، افزود: ملت ما می‌توانند این افتخار را برای خود اعلام کنند که در دوران جاهلیت قرن بیستم و در دوران شعار‌های زیبنده که حیات انسانی برای صاحبان قدرت ارزشی ندارد توانسته یک چراغی را برای همه ملت‌ها روشن کند که راه درست و حیات طیبه چیست.

سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب و حرکت جامعه ما جبهه حق را تشکیل داده که مقابل جبهه باطل ایستاده است و ملت ما همیشه در خط جبهه حق ایستادگی کردند، گفت: شهدا و ایثارگران تلاش کردند تا جبهه حق بر جبهه باطل به پیروزی برسد که امروز نیز شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی در این زمینه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار