خبرهای داغ:
معاون شهردار قم:

۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهرماه وارد قم می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی اتوبوس‌های کارکرده تحولی قابل‌توجه در سیستم اتوبوسرانی قم انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۵۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس ذاکریان با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم برای ساماندهی وضعیت اتوبوسرانی و تشویق مردم برای استفاده از این وسیله نقلیه، اظهار کرد: ۱۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری‌شده در حال آماده‌سازی برای ورود به چرخه اتوبوسرانی قم است و مراحل جذب راننده، اخذ قرارداد با شرکت و دیگر مراحل اداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: مصمم هستیم در مهرماه این ۱۱۰ اتوبوس را راه‌اندازی کنیم و در کنار این بازسازی بالغ بر ۱۱۴ اتوبوس در دستور کار قرار دارد که بخشی از آن آغازشده و بخشی دیگر طی چند مرحله انجام خواهد شد که پس از بازگشت این اتوبوس‌ها به چرخه، اتوبوس‌های فرسوده که قابلیت اخذ معاینه فنی ندارند را کنار خواهیم گذاشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه هم‌زمان با نوسازی اتوبوس‌ها در حال تغییر خطوط اتوبوسرانی شهر هستیم، ابراز کرد: این تغییرات تقریباً نهایی شده و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم و به‌زودی در نشستی خبری اطلاعات دقیق و نقشه خطوط تصویب‌شده در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی اتوبوس‌های کارکرده و همچنین تغییر در خطوط اتوبوسرانی تحولی قابل‌توجه در سطح شهر صورت خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم اعتماد همشهریان برای استفاده از اتوبوس برای سفر‌های درون‌شهری را جذب کرده و خدمتی درخور شهر کریمه اهل‌بیت (س) ارائه دهیم.
ارسال نظرات