خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

ایران تهدید بزرگی برای استکبار است

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایران تهدید بزرگی برای استکبار است، گفت: غربی‌ها تحلیل‌های بسیاری داشتند و حرف‌های ایران را تهدیدی برای استکبار می‌دانستند و با همه این تحلیل‌ها پشت سر صدام ایستادند و وی را مجبور به حمله به ایران کردند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

ایران تهدید بزرگی برای استکبار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از سال ۵۷ که انقلاب رقم خورد کشور با مشکلات بسیاری مواجه بود به همین دلیل کار بازسازی در دستور کار قرار گرفت اما با تحمیل جنگ به ایران، مجبور به دفاع از کیان کشور و اسلام شدیم و کار بازسازی نیمه‌کاره ماند.

وی با بیان اینکه دشمن نتوانست شعار نظام اسلامی را تحمل کند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را قبول نکرد، گفت: نظام اسلامی در صدد اینکه تهدیدی برای کشوری باشد نبود اما دشمن به ایران حمله کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزان جنگ کسانی بودند که می‌دانستند ۴ شعار اصلی جمهوری اسلامی ایران برای آنها مشکل‌ساز خواهد شد، گفت: نظام استکباری ترسیده بود و برای جلوگیری از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کرد.

شعبانی با بیان اینکه ایران تهدید بزرگی برای استکبار است، گفت: غربی‌ها تحلیل‌های بسیاری داشتند و حرف‌های ایران را تهدیدی برای استکبار می‌دانستند و با همه این تحلیل‌ها پشت سر صدام ایستادند و وی را مجبور به حمله به ایران کردند.

وی با بیان اینکه ایران شعارهای خطرناکی برای استکبار سر می‌داد و مسیر ایران تمام منافع غرب را تهدید می‌کرد، گفت: دوران دفاع مقدس استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت ایران را تقویت کرد و اتفاق بزرگی برای ایران افتاد.

وی با بیان دشمن به دنبال آن بود این امتیازها برای ایران از بین برود اما تقویت شد و همین اتفاق اکنون در جبهه مقاومت یمن رخ داده است، گفت: یمن و ایران یک نقطه مشترک داشتند و آن هم ایمان مردم و تشیعی است که در هر دو جا هست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نقطه قوت ما شعارها، آرمان ها و ایمان ماست، گفت: پهباد یمن کاری انجام داد که ۵۰ درصد نفت عربستان را کاهش دادند و آمریکایی که قرار بود از این گاو شیرده حمایت کند کاری نکرد و با یک اتفاق کوچک عربستان به هم ریخته است.

امام جمعه همدان در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان باید بدانند که حضور آنها در مناصب و مسئولیت‌ها حاصل خون شهداست، اظهار داشت: در نظام اسلامی کسی آقا نیست و همه مردم و مسئولان خادم هستند و مقام معظم رهبری نیز خود را خادم مردم می‌دانند بنابراین مسئولان باید از رهبری بیاموزند و به فکر خدمت به ملت باشند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از شهرهای کشور نام شهدا را از روی معابر حذف کرده اند، افزود: این مسئولان به برکت خون شهدا به پست رسیدند و حالا نام شهید را حذف می‌کنند اما معلوم نیست چرا این افراد از وجود نام شهدا ترس و واهمه دارند؟

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خصوصی‌ سازی های غیرکارشناسانه و منفعت‌طلبانه آسیب‌هایی را به جامعه کارگری وارد می‌کند عنوان کرد: به جای پرداختن به کارهای غیر ضروری و دم زدن از مذاکرات که فایده‌ای هم برای مردم ندارد باید به حقیقت جامعه که همانا بیکاری جوانان و اشک‌ کارگرانی است که به خاطر واگذاری نامناسب واحدهای تولیدی بیکار شدند، پرداخت.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه مسئولان باید واگذاری‌ها به بخش خصوصی را بررسی کنند، عنوان کرد: در استان همدان نیز مواردی وجود دارد که باید بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار