مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز پیروی از ولایت‌فقیه رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : رشادت و دلیری آزادگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو‌ برای نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمين عليمراد يوسفي بمناسبت هفته دفاع مقدس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان ساوجبلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : دفاع مقدس توسط جوانانی انقلابی اداره میشد.

وی گفت : دفاع مقدس مجموعه عظیمی است که با وجود حمایت های همه جانبه جبهه های غربی،ابری و عربی از طرف مقابلش،در انتها رشادت مردانه پیروز میدان شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز  با تاکید بر ضرورت تبیین وصیت شهدا خاطر نشان کرد: استکبارستیزی، تبعیت محض از ولایت فقیه، حجاب و  تمسک به اسلام مورد تأکید وصیت نامه شهدای دفاع مقدس بود و عدم مذاکره با استکبار از وصیت‌های مهم شهدای جنگ تحمیلی بود. 

وی افزود : پر تکرار ترین واژه در وصیت نامه شهدا واژه "ولایت فقیه" میباشد‌ ، در وصایای شهدا بیش از ۶۰۰ هزار دفعه واژه ولایت فقیه دیده شده است. یعنی هر شهید ۳ بار بر این اصل تاکید کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی تصریح کرد : در شرایطی که آزادگان با صبر و مقاومت و دلیری در مقابل دشمن صبر پیشه کرده و مقاومت را برای ذلیلی دشمن به منصه ظهور رساندند، و امروز با پیشه کردن همان الگوی صبر و مقاومت توسط ملت ایران شکست آمریکا را رقم زده‌اند.

وی گفت : جمهوری اسلامی پا به پای "انقلاب اسلامی نتوانست پیش روی کند و همپا شود که علت آن این است که جمهوری اسلامی در برهه از زمان به دست نااهلان و نا محرمان افتاد.

وی پیروی از ولایت‌فقیه رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : رشادت و دلیری آزادگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو‌ برای نسل جوان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان با بیان اینکه سران جبهه های غربی گفته اند که هیچکس و هیچ قدرتی نمیتوانست به ما آسیب وارد کند و ضربه بزند جز انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد :  نباید اجازه دهیم که فرهنگ بی‌بدیل جهاد و شهادت با اغراق و تحریف خدشه‌دار می‌کند.

ارسال نظرات