همسر شهید مدافع حرم در یادواره لاله‌های اسمانی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

شرط بقاء و جاویدانگی انتساب به امام حسین (ع) است / عاشورا به ما درس ازادگی و مقاومت را اموخت

همسر شهید مهرابی در یادواره لاله‌های اسمانی پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه راه قیام مهدی هم چنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد:شرط بقاء و جاویدانگی انتساب به امام حسین (ع) است و عاشورا به ما درس ازادگی و مقاومت را اموخت.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، یادواره لاله‌های اسمانی پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم در استانه هفته دفاع مقدس در مسجد چهارده معصوم (ع) امامشهر یزد برگزار گردید.
همسر شهید مهرابی در این مراسم با تاکید بر اهمیت تفکر انقلابی و ولایت پذیری از امام خامنه‌ای (مده الظله) افزود:دشمنان میدانند که راه ما حق است؛ و اگر در مرحله اول خودمان و سپس خانواده و اطرافیانمان در راه درست گام برداریم به وعده تخلف ناپذیر و حق خداوند پیروز خواهیم شد.
وی در ادامه با تصریح اینکه راه قیام مهدی هم چنان ادامه دارد و همه افراد در را‌ههای مختلف اعم از علم، هنر، فرهنگ و ... باید با توجه و توسل به حضرت مهدی (عج) و نایب ایشان حرکت نمایند، خاطرنشان کرد:شرط بقاء و جاویدانگی انتساب به امام حسین (ع) است و عاشورا به ما درس ازادگی و مقاومت را اموخت.
همسر شهید مدافع حرم در بیان بیوگرافی خود و همسرش اظهار داشت:شهید مهرابی در یازدهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ در استان اصفهان در یک خانواده مذهبی که در راه انقلاب هزینه دادند رشد نموده است و در همه امور زندگی و خواسته‌های خود از جمله فیض شهادت به امام جواد (ع) توسل داشته است.
وی با بیان نحوه اشنایی با شهید و نحوه ازدواج ان‌ها در توصیف مراحل اعزام و شهادت ایشان اذعان داشت:بعد از اینکه زمزمه جریانات تکفیری در سوریه در سال ۹۰-۹۱ در بین نیرو‌های نظامی بلند شد چند بار صحبت اعزام به سوریه از طرف شهید در خانه مطرح و با ممخالف همسر روبه رو گردیده بود.
شهید بعد از بازگشت از دوره اموزش عقیدتی درمشهد در سال ۹۲ ارزوی یک زیارت دلنشین امام حسین (ع) را با خانواده مطرح نموده و همیشه مهیای اعزام بوده است؛ و در نهایت در تاریخ ۲۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۳ اعزام و در تاریخ ۰۲/۰۸/۱۳۹۸ از ناحیه گردن به فیض شهادت نائل گردیده است.
اجرای گروه سرود نوجوانان و جوانان پایگاه، روایتگری حجت الاسلام زحمتکش؛ و تقدیر و تشکر از همسران شهدای مدافع حرم از برنامه‌های اجرایی این یادواره بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار