خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

ولایت عامل اصلی موفقیت ها/ دهه هفتادی ها به دشمن جرات حرکت نمی دهند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهارداشت: عامل اصلی موفقیت های ایران ولایت فقیه است و اگر امروز در بسیاری از عرصه ها موفق و پیروز عمل کرده ایم در سایه هدایت های رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۲۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری   بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: مقاومت در بسیاری از وضعیت های بحرانی، ملت بزرگ ایران را سربلند کرده و اگر نبودند رشادت و جوانمردی شهدای دوران دفاع مقدس معلوم نبود که الان این امنیت را داشتیم یا نه؟!
وی گفت: فرهنگ مقاومت هم هزینه اش کمتر است هم برای ملت آن جامعه عزت و سربلندی می آورد ولی مذاکره و توافق نه تنها هزینه دارد، بلکه ضررهای جبران ناپذیری در آینده به وجود می آورد که سال های سال در روح آن کشور می ماند.
سردار عباسقلی زاده بیان کرد: اگر ایران اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می زند، در سایه هدایت های رهبری چون سیدعلی خامنه ای است و اگر ما در کشورهای عراق و سوریه موفق عمل کردیم و به کمک کشورهای دوست و همسایه خود رفتیم به برکت وجود رهبری حکیم است. 
وی ادامه داد: نسل امروزی ما باید فرهنگ شهادت و ایثار را یاد بگیرند و به نسل های آینده خود این درس فراموش نشدنی را انتقال دهند چراکه همین دهه هفتادی ها هستند که امروز در محور مقاومت جان خود را در دفاع از آرمان های انقلاب سپر کرده و زره ای اجازه حرکت به دشمن را نمی دهند. 
سردار عباسقلی زاده در پایان با بیان اینکه یادواره های شهدا بهترین راه برای بیان رشادت های سرداران شهید است گفت: جوانان و نوجوانان قدر این محافل را بدانند، خاطرات و وصیت نامه های این شهیدان را مطالعه و راه آنها را انشالله ادامه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار