خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواهد عَلَم و پرچم دفاع مقدس را از ما بگیرد گفت: امروز باید ارزش های دفاع مقدس را ترویج دهیم و حماسه دفاع مقدس را الگو قرار دهیم. امروز هم کار حسینی و هم کار زینبی را باید برعهده بگیریم.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۷۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند رفتند.

 فرماندهان ارتش و پدافند منطقه ای شرق کشور، فرماندهی یگانهای مستقر مرزی، فرمانده پادگان امام رضا، فرمانده پایگاه شهید حسینی، نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی در استان، فرمانده مرکز آموزش محمدرسول الله و همکارانشان و رده های سپاه انصارالرضا و تیپ پیاده سپاه استان، فرماندهی هوا فضای سپاه، قرارگاه قدس سپاه و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در این دیدار، با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه امسال مسئولین اجرای برنامه نظامی هفته دفاع مقدس بر عهده سپاه است  اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت هستیم و زیر پرچم ایشان وحدت، هماهنگی و همدلی خودمان را حفظ می کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند "دفاع همچنان باقی است" افزود: دفاع مقدس با همه ارزشهایش باید زنده بماند و ترویج شود و ما باید این راه را ادامه دهیم. دفاع مقدس امروز برای همه جهان اسلام الگوست و ما موظفیم این الگو را به عنوان میراث داران و نسل بعدی رزمندگان اسلام در سازمان و جامعه خودمان توسعه دهیم.

قاسمی با بیان اینکه صحنه های نبرد و نوع نگرشها به دفاع مقدس تغییر کرده است اما اصل دفاع باقی است خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب سال گذشته در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و نویسندگان دفاع مقدس فرمودند "همه ما موظفیم ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده و به جهان معرفی کنیم" و فرمودند "مکتوبات و آثار زیادی خلق شده اما باید به زبانهای مختلف ترجمه و در جهان ترویج شود".

فرمانده سپاه استان ادامه داد: دشمن دنبال این است که ما را مأیوس کند و ضمن اینکه ما از 40 سال قبل و عقبه انقلاب نا امید کند بلکه به آینده نیز امیدوار نباشیم. آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد مقاومت و ایستادگی بود و ما هم مصمم هستیم دشمن را مأیوس کنیم که تا کنون موفق شدیم.

وی متذکر شد: امروز جنگ اراده ها است و دشمن اراده کرده ما را مأیوس، نا امید و شکست خورده معرفی کند در مقابل  ما هم بر مأیوس کردن دشمن مصمم هستیم.

قاسمی تأکید کرد: اتحاد، یگانگی و همدلی نیروهای مسلح از اراده های ما است که شب گذشته با حضور فرماندهان نیروهای مسلح محفل انس و برادری برگزار کردیم.

وی اظهار داشت:  امروز باید ارزش های دفاع مقدس را ترویج دهیم و حماسه دفاع مقدس را الگو قرار دهیم. امروز هم کار حسینی و هم کار زینبی را باید برعهده بگیریم.

فرمانده سپاه استان گفت: دشمن می خواهد عَلَم و پرچم دفاع مقدس را از ما بگیرد. ما باید همچنان این پرچم را در اهتزار داشته باشیم.

وی بیان داشت: برنامه های دفاع مقدس علاوه بر تجلیل، یادآوری، ترویج و تبلیغ بر مبنای خلق حماسه های جدید است که رهبری فرمودند در موضوع اقتصادمقاومتی و رونق تولید باید مثل دوران دفاع مقدس حماسه بیافرینید.

قاسمی افزود: امسال برنامه های متنوعی در هفته دفاع مقدس پیش بینی کردیم و ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده است. قریب 2هزار و 800برنامه برای بخش های مختلف پیش بینی شده که 300 عنوان دارد و  چون سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس است ؛ 39برنامه محوری در محیط های مختلف اجرا می شود.

وی ادامه داد: امشب نیز رزمندگان و بسیجیان رزمی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه اسلام استان میثاقی با نماینده ولی فقیه در استان بعد از نماز جمعه در محل مصلی بیرجند و لبیکی به فرمایشات رهبری دارند و فردا صبح رژه باشکوه و عزتمدار و قدرتمند نیروهای مسلح که آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس است اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها