خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری گفت: متولیان وقف در جامعه باید در عمل برای افکار عمومی به اثبات برسانند که از وقف به‌عنوان یکی از امانت‌های بزرگ الهی به‌درستی مراقبت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۸۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی با بیان این‌ که فرهنگ وقف باید در جامعه ترویج و رونق پیدا کند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در سال‌های گذشته به‌خوبی نشان داده‌اند که از این امر خداپسندانه حمایت کرده‌اند که نشان‌دهنده اهمیتی است که مردم به سنت حسنه وقف دارند.

وی بر حساسیت کار مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: متولیان وقف در جامعه باید در عمل برای افکار عمومی به اثبات برسانند که از وقف به‌عنوان یکی از امانت‌های بزرگ الهی به‌درستی مراقبت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی افزود: علاوه  بر این وقف را همان‌طوری که واقفین نیت کرده، بدون ذره‌ای تخلف و کوتاهی به مصرف برسانند.

وی با بیان این‌که در 40 سالی که از انقلاب می‌گذرد این کار رعایت شده است، تصریح کرد: اگر متولیان وقف‌ها را آن‌چنان‌که مشخص‌شده و در متن وقف نامه آمده است مورداستفاده قرار بدهند و این برای مردم یقین شود خود این کار مهم‌ترین عامل رواج وقف در جامعه می‌شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: قطعاً با مدیریت‌های جدیدی که روی کار آمده است این پدیده‌ای انسانی بیش‌ازپیش در جامعه رونق پیدا می‌کند.

 

حوزه نیوز

ارسال نظرات