فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در 9 مولفه و 55 سرفصل، هزار و 200 برنامه مختلف در طی هفته دفاع مقدس در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت هفته دفاع مقدس در محل سالن کنفرانس مهمانسرای 5 آذر، برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در ۹ مولفه و ۵۵ عنوان و هزار و ۲۰۰ حجم برنامه تهیه شده که در نقاط مختلف استان اجرا خواهند شد.

وی اضافه کرد: مولفه های این هفته شامل اقتدار و آمادگی، گرامیداشت و تجلیل از ایثارگران و شهدا، امورات فرهنگی رزمی و ورزشی، ویژه برنامه های خانواده و نقش آن در دفاع مقدس، برنامه ها همایش ها نشست های سیاسی و بصیرتی، کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف برنامه های حفظ و انسجام، می باشد.

وی ادامه داد: در طی هفته دفاع مقدس امسال، ۱۱۰ عرصه محرومیت زدایی از شهرستان نیمروز در سومین روز از هفته دفاع مقدس نیز آغاز خواهد شد.

گشتاسبی با اشاره به برنامه های مهم قابل اجرا در هفته دفاع مقدس امسال در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای رژه 31 شهریور، اجرای گشتهای رضویون، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل و تکریم از رزمندگان و شهدا و ایثارگران، اجرای برنامه بیعت با فرمانده، اهدای خون، بازخوانی عملیات های دفاع مقدس، غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری نمایشگاه ها و همایش های مختلف مرتبط، اجرای اردوی فرهنگی، برپایی میز خدمت، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی، اجرای همایش پیاده روی خانوادگی و غیره از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در طی هفته دفاع مقدس امسال می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات