خبرهای داغ:
اصلی بیگی گفت:دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، دفاع مقدس ایستاگی انقلاب و چراغ راه آینده مملکت اسلامی ماست.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین صبح امروز (شنبه) در جلسه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس بهترین تجربه برای مقاومت در برابر استکبار در شرایط کنونی است و امروز هم می توانیم همانند دوران جنگ تحمیلی هر دشمنی را به زانو در آوریم.

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، دفاع مقدس ایستاگی انقلاب و چراغ راه آینده مملکت اسلامی ماست.

این مسوول گفت: ایثار و مقاومت، تبیین آرمان های انقلاب و تقویت همدلی و خودباوری از مولفه های مهم برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.

اصلی بیگی بیان کرد: راه حل اصلی و نسخه شفابخش حل مشکلات کشور، میدان دادن به جوانان در دهه پنجم انقلاب است که می تواند ضمن تقویت اقتدار و عزتمندی ملی، نظام اسلامی را از آوردگاه جنگ اقتصادی سربلند بیرون آورد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: ملت ایران به تاسی از قیام عاشورا همواره با اقتدار در برابر ظالمان ایستاده و بخش اعظم قدرت کنونی کشور مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی یادآور شد: باید ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس بیانگر مفاهیم حماسه و ایثار و برجسته سازی دستاورد‌های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم با برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع محرم و هشت سال پایداری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مدنظر قرار گرفته است.

اصل بیگی گفت: به حول قوه الهی بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در این هفته توسط این ناحیه در شهر های اقبالیه ، محمود آباد نمونه ، کوهین، طارم، الموت، چوبیندر و اقبالی شرقی توسط حوزه های مقاومت بسیج اجرا می گردد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی گردان های نمونه بسیج را مقابل ستاد لشگر ۱۶ زرهی قزوین را داریم و همچنین رژه موتور سوران بسیجی را در معلم کلایه برگزار خواهد شد.

این مسوول عنوان کرد: شرکت بسیجیان و کارکنان سپاه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، فضاسازی شهری، برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس، دیدار با ائمه جمعه با حضور مسئولین، برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های جذاب و فرهنگی در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: عطرافشانی قبور شهدا با حضور دانش‌آموزان، برگزاری یادواره شهدای در سطح شهرستان قزوین با استفاده از سخنرانان کشوری( سردار مشیدی، سردار نوعی اقدم و سردار اباذری) دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از سربازان در روز سرباز از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه امام سجاد (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها