فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح:
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه رشادت شهدای ما است، گفت: به گفته خود آمریکایی ها، انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم کرد که غربی ها در تحقق نظم نوین جهانی شکست بخورند.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۴۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در مراسم یادواره سرلشکر محمدعلی گنجی زاده در شهر زواره، اظهار کرد: امثال شهید گنجی زاده ها در جبهه به درجه ای رسیده بودند که مرگ از آنها فرار می کرد و دل را در گرو اخلاص گذاشته بودند و از کشور و ارزش های انقلاب دفاع می کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در طول جنگ تحمیلی تلاش کردند و رهگشای پیروزی های انقلاب اسلامی بودند و شهید شدند اگر امروز حیات داشتند برای کشور یک وزنه و از امیدهای انقلاب بودند، افزود: اگر می خواهیم به عنوان میثاق شهیدان، راه آنها را ادامه دهیم باید به گفته رهبر انقلاب هرگز جلوی مستکبران سرخم نکنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز کشور به همان اندازه که در زمان جنگ با دشمنان درگیر بود در بخش های مختلف و مخصوصا در موضوع فضای مجازی درگیر است و دشمن آرایش نظامی دارد، گفت: کشور از یک طرف با هجوم حوزه های فرهنگی و فضای مجازی مواجه است و هم دشمنانی که از بیرون بر کشور هجمه وارد می کنند.

ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از لحظه آغازین فعالیت خود به جلو حرکت داشته و در این مسیر هرگونه موانعی را کنار زده است، تصریح کرد: به گفته خود آمریکایی ها، انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم کرد که غربی ها در تحقق نظم نوین جهانی شکست بخورند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه رشادت شهدای ما است، اضافه کرد: به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری راه شهدا ادامه دارد و امروز رسالت من و شما این است که راه آنها را تداوم ببخشیم و از منتظران باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن همیشه و در هر زمان برای ما برنامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز هر کس در هر منطقه و حتی در همان محل زندگی خود می تواند در جهت تامین انقلاب اسلامی با دشمن مقابله و تلاش کند.

ایزدی با بیان اینکه حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی کشور را در صحنه های مختلف به پیروزی رسانده است، گفت: اگر این انقلاب چهل ساله شده است و تداوم دارد، به دلیل این بوده که مردم با بصیرت و دانش در صحنه حضور دارند و مانع برنامه ریزی های دشمن شده اند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه تمام اقشار مختلف مردم بستن پیمان و تداوم راه خونین شهدا در صحنه های مختلف همچون فرهنگ، اقتصاد، امنیت و... است، گفت: مطمئنا انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می شود. اگر در صحنه باشیم و راه انقلاب را ادامه دهیم شاهد شکوفایی کشور و نظام خواهیم بود.

ارسال نظرات