خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۱۰۰عنوان برنامه در شهرستان البرز ویژه هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار اسماعیل طاهرخانی در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته مقدس گفت: پیروزی انقلاب با دشمنی شرق و غرب همراه بود که تمام قدرت خود را برای ریشه کنی انقلاب به کار بردند.

وی ادامه داد: با شیطنت های مختلف از جمله گروهک منافقین، قائله کردستان، خلق عرب، سیستان و ترور ۱۷۰۰۰نفر سبب شد که در نهایت با جنگ نظامی زمینه سقوط انقلاب را فراهم کنند.عده ای در دولت موقت به دنبال انحلال ارتش بودند و مدعی بودند که انقلاب پیروز شده است و نیاز به ارتش نداریم.

طاهرخانی ابراز کرد: بهترین گزینه برای حمله به ایران، عراق بود تا به بهانه اختلافات مرزی بتوانند انقلاب را ساقط کنند با این حال در یک قرن گذشته تنها جنگی بوده که ایران یک وجب از خاک خود را از دست نداد. ایمان و اعتقاد مردم، نصرت الهی و اعتماد و اعتقاد مردم به رهبری امام سبب پیروزی انقلاب شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز گفت: نیروهای مسلح ما با پشتیبانی نیروهای مردمی بسیج ، خود را تقویت کردند و امروز به عنوان یک راهبرد مطرح است. دومین درس که از دفاع مقدس می گیریم توانمندی سخت افزاری دشمن نسبت به ایران بود اما ایران با دست خالی توانست با تکیه بر خدای متعال و ایمان قلبی توانستیم در جنگ بر جهانخواران غلبه کنیم.

طاهرخانی گفت: امروز هم می توانیم با تکیه برمردم بر همه مشکلات غلبه کنیم. درس دیگری که از دفاع مقدس گرفتیم خودباوری و مقاومت در برابر تمام ترفندهای دشمن بود و به روز بودن یکی از اساسی ترین تجربه های دوران دفاع مقدس بود.

وی تبیین کرد: هفته دفاع مقدس هفته غیرت و عزت است. روزگار بازشناسی مرد از نامرد است. زمانی عده ای از جوانان لباس عافیت از تن بدر کردند و لباس رزم پوشیدند،جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه مردم و مسئولان است راه آنها را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز گفت: دفاع مقدس آن طور که شایسته است به نسل های جدید منتقل نشده است.علیرغم همه کارهای صورت گرفته تلاش ها کافی نیست.

طاهرخانی در پایان گفت: متولیان باید گنجینه دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرده و تحویل نسل های آینده دهند. در شهرستان البرز ۳۵۰شهید تقدیم انقلاب شده است. به ازای هر صندلی ریاست و مدیریت ۷۲نفر شهید شده و یک کربلا برپا شده است. موظفیم دفاع از حق و مظلوم کنیم. در شهرستان البرز با ظرفیت دستگاه های مختلف بیش از ۱۰۰برنامه در نظر گرفتیم، دیدار با ائمه جمعه،غبار روبی مزار شهدا، همایش پیشکسوت و رزمندگان در چهار شهر داریم، برگزاری نشست های بصیرتی و همایش پیاده روی در روزجمعه در شهر الوند ، اجرای برنامه سرود در معابر و اجرای چمن مصنوعی مسقف در شهر محمدیه و سالن ورزشی در بیدستان در هفته مقدس در اولویت کاری ماست.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها