خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

مقاومت نیروهای مسلح استکبار جهانی را خلع سلاح کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقاومت و تلاشهای نیروهای مسلح استکبار جهانی را خلع سلاح کرده است چرا که شما ماسک ها را از چهره های آنها برداشته اید و این چهره های وحشی، آدم کش و منافق غربی ها را نمایان کردید.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز دردیدار با فرماندهان نظامی وانتظامی استان اظهار داشت: قانون اساسی ما برمحور قرآن و اسلام است لذا انقلاب و جامعه ما به هیچ نحو برنامه ای برای تجاوز و تعددی به هیچ ملت، قوم و کشوری را نداشته و ندارد.

وی با بیان اینکه مواضع ما در این چهل سال مشخص است، ادامه داد: همان طور که ما به هیچ کشور و ملتی ظلم می کنیم، هیچ ظلمی از طرف هر ظالمی را تحمل نمی کنیم لذا نه ظلم می کنیم و نه ظلم می پذیریم. این قانون اساسی ما است که قانون عقل، فطرت و اسلام است نه یک کلمه کم و یک کلمه زیاد که به واقع یک انقلاب فرهنگی، برای انسان کامل شدن است.

حجت الاسلام عبادی گفت: دبیر اسبق سازمان ملل متحد که گاهی در صحبت خود انصاف داشت در یک سخنرانی در یکی از کشورهای اروپایی گفت: اگر اروپا خصمانه با انقلاب ایران برخورد نمی کرد با غنا فرهنگ این انقلاب ضایعات فرهنگ اروپا را می توانستند جبران کنند.

وی ادامه داد: درطول تاریخ و به خوصوص دوران جنگ تحمیلی کشورهای غرب ما را به حال خودمان نگذاشتند کشورهای اروپایی از آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه  گرفته تا صهیونیست بین الملل و مرتجعین منطقه با شعار از نیل تا فرات همه بر ما حمله کردند.

امام جمعه بیرجند افزود: در حالی که در آن روزها تمام کشورهای شرق و غرب به وسیله صدام بر سر ما ریختند و معتقد بودند که با یک هفته  کار تمام می شود اما ما با مقاومت در دو جبهه نظامی و فیزیکی در مقاومت در این 40 سال چه آنچه مستقیم در یورش علیه ما بود چه آنچه بالقوه در منطقه برعلیه ما بود این جمعیت کم  توانستیم در برابر آن جمعیت کثیر برگ پیروزی را بدست آوریم.

وی با اشاره به تدوام و پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال و دفاع از مرزهای اسلام در لبنان، سوریه و یمن گفت: تنها این پیروزی نیست بلکه ما در طول این سالها پیروزهایی به دست آوردیم که آنها با قلم، بیان و سلاح قابل ترسیم نیست و خطر دشمن نیز از آنها بود در آن روز، آنها با یدک کشیدن واژه تمدن و تدین در افکار جهان بر ما حمله کردند لذا اگراین اندیشه کاذب تمدن آمریکا واروپایی ها نظامی می شد خطرناک تر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به کلام امام راحل که فرمودند:" ما درجنگ پرده برداری کردیم " افزود: اگر درآن دوران یک آمریکا با یک تهدید و یک فریاد حکومت کشورها را عوض می کرد  امروزهمان آمریکا با همه توان و قدرت به صحنه آماده و شکست خورده برمی گردد که حسرت دارد 7 تریلیون دلار صرف کرده و باید دست خالی برگردد.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: لذا این ضرر اقتصادی و رسوایی آنها  نتیجه آن پرده برداری، مقاومت و تحمل زحماتی که شما رزمندگان و نیروهای مسلح از خود نشان دادید و به دنیا ثابت کردید که نه تها این جنایت آمریکایی ها و اروپایی ها تمدن نیست  بلکه بدترین نوع وحشی گری برعلیه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مقاومت و تلاشهای شما نیروهای مسلح آنان را خلع سلاح کرد چرا که شما ماسک ها را از چهرههای آنها برداشتید و این چهره های وحشی، آدم کش و منافق غربی ها را نمایان کردید به طوری که امروز ریس جمهورامریکا  اگر صحبتتی می کند مورد تمسخر همگان قرار می گیرد لذا اینها پیروزی است .

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امروز آمریکا و کشورهای اروپایی حتی در برابر ملتهای خودنیز جایی ندارد  و مردم  کشورآنها با همه شکنجه ها به تظاهرات  برعلیه حکومت ادامه می دهند که این نشان پیروزی است لذا امروزافکار جهان ازآنها منصرف شده که این مهم را با هیچ هنرو قلم و زبان نمی شد انجام داد و تنها مقاومت شما آنرا به انجام رساند.

 وی عنوان کرد: اسرائیلی که روزی به عنوان دولت سوم دنیا فریاد ازنیل تا فرات سر می داد امروز اطراف خود دیوار کشیده و وقتی رهبر لبنان یک جمله می گوید مرزبانان صهیونیست فرار می کنند و به جای خود آدمک نصب می کنند و شوروی که زمانی قدرت ضد دین بود امروز تبدیل شد به کشور روسیه که درکنار جمهوری اسلامی حرکت می کند و کشورعراق که روزی زیربار ظلم صدام و نوکر اجانب بود و ظالمانه به عنوان ابزار بیگانه به ما حمله کرد امروز به عنوان تنومند آمریکا باید منطقه را ترک کند

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی بیان کرد: یک دیپلمات اماراتی معتقد است تاریخ دو بخش است یکی قبل ازساقط شدن پهباد آمریکایی که دست نشاندگان آنها منتظر کمک و دفاع آنها بودند و بخش دوم بعد ازساقط شدن پهباد آمریکایی که ایادی آنها فهمیدند که آمریکا حتی نمی تواند از خود دفاع کند تا چه برسد به دفاع ازآنها و بعد ازاین رسوایی و شکست هر کدام کنار کشیدند و فته انگیزها در باتلاق ماندند.

حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: اینها تنها پیروزی نظامی نیست بلکه پیروزی مطلق است که هم در بسط و بازو قدرت نظام آنها تکان داد وهم درموضع تمدن وادعا برای گول زدن افکارعمومی رسوا شدند حتی خودشان دربین مردمشان جایی ندارند و اگر بخواهد زمانی در رقابت انتخابات رای بیاورند با عملیات زشت و محکوم کردن دولت فعلی شاید بتواننند تنها چند رای جمع کنند.

وی خطاب به نیروهای نظامی گفت: امروز درآستانه هفته دفاع مقدس واربعین حسین یغنا معنوی شما چه درداخل، خارج واز نظراسلامی به نحوی است که وقتی مشکلاتی مثل سیل، زلزله و محرومیت برای جامعه به وجود می آید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به صورت چند منظوره ارزشی، ایمانی و اسلامی وارد میدان شده و با دست آنها گره ها بازمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دربین مردم دنیا گفت: این محبوبیت تنها یک محبوبیت ظاهری نیست و حاکی ازمحبوبیت شما در نزد خداست چراکه بندگان خدا شما را دوست دارند واین منحصر به داخل ایران نیست بلکه ملتهای دیگر نیز به شما عشق می ورزند و شما را منجی نجات انسانها از دست این وحشی ها می دادنند.

حجت السلام عبادی تصریح کرد: دراربعین حسینی که تمام ارزشها درآنجاست و دل شما درآنجا جستجو می شود  در این مراسم تمام افراد آزادی خواه، اندیشمند، مدافعان حقوق انسان و ارزشها حضوردارند چرا که  می دانند تمام ارزشها دراین مکتب است لذا این را با هیچ نرخی نمی تواند جابه جا کرد واینها نتیچه 40 سال دفاع و استقامت شما است.

 انتهای پیام/

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها