فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد مطرح کرد:

بیش از ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در میبد اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبداظهار داشت: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۷۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛  سرهنگ دوم پاسدار مصطفی بهشتی در جلسه و ستاد هفته دفاع مقدس گفت: بالغ بر ۲۰۰ برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» پیش بینی شده و در سطح شهرستان توسط ناحیه، حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج اجرایی می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم اظهار داشت: این تقارن دارای نماد‌هایی است که باید عمیق‌تر به آن‌ها پرداخت چراکه انقلاب اسلامی ادامه قیام سیدالشهدا (ع) است و امام خمینی (ره) با همان روحیه و هدف عاشورا دست به قیام زد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: اجرای مراسم ویژه ۳۱ شهریور در داخل حوزه‌های بسیج تا رده و پایگاه؛ اجرای رژه خودرویی و نمایش اقتدار از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سطح شهر، دیدار با امام جمعه شهرستان و تجدید پیمان با آرمان‌های امام ورهبری، برپایی نمایشگاه عکس و آثار شهدای دفاع مقدس و محرم در محل برگزاری نمازجمعه، برافراشتن پرچم گنبد امام حسین (ع) بعد از نماز جمعه در محل مصلی،  ایجاد غرفه نقاشی با موضوع محرم و دفاع مقدس،  نصب پرچم امام حسین (ع) در محل مصلای آیت ا... اعرافی، اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در ناحیه میبد با حضور رزمندگان و پیشکسوتان؛ برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از خانواده فرماندهان شهید,، اجرای همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری شب شعر کربلایی با موضوع هفته دفاع مقدس،  انتقال پرچم گنبد امام حسین (ع) به مدارس و دانشگاه‌ها به همراه راوی و مداح در طول هفته دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس ازجمله آن‌هاست.
وی افزود:همچنین برنامه شب‌های هفته دفاع مقدس همراه با استقبال از پرچم گنبد امام حسین (ع) هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در هفت مسجد محور و امامزاده‌های شهرستان با اجرای مداحی و روایتگری برگزار می‌گردد.
بهشتی تصریح داشت: در شرایط کنونی دشمن تلاش می‌کند وحدت و همدلی مردم که در دوران انقلاب و جنگ بروز پیدا کرد را کمرنگ کند و در ملت ناامیدی ایجاد کند و دستاورد‌های انقلاب را زیر سئوال ببرد لکن باید با روحیه ایثار و مقاومت و جلوه آن در راهپیمایی بزرگ اربعین جلوی آن‌ها ایستادگی کرد.
سرهنگ دوم پاسدار بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی به خاطر خون شهداست و باید همیشه دنبال شود و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه شهادت طلبی بسیار تاثیرگذار است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات