خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر افزایش فضای نمازخانه‌ها و شرایط بهداشتی لازم مجتمع‌های خدماتی رفاهی از سوی مالکان آن در ایام اربعین تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۸۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

لزوم افزایش فضای نمازخانه مجتمع‌های خدماتی رفاهی در ایام اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در سومین نشست شورای فرهنگی این اداره کل با محوریت شورای اقامه نماز و با موضوع نماز و اربعین اظهار داشت: عواملی چون حذف روادید و انتخاب چند شهر از جمله همدان به عنوان هاب مسئولیت بیشتری را برای ما ایجاد کرده است و علاوه بر بعد معنوی خدمت در این ایام، وظیفه ملی ما نیز ایجاب می‌کند با تمام توان برای همراهی و ارائه خدمات مطلوب به زائران تلاش کنیم.

وی بر افزایش فضای نمازخانه‌ها و شرایط بهداشتی لازم مجتمع‌های خدماتی رفاهی از سوی مالکان آن در ایام اربعین تأکید کرد و افزود: در مواجهه با کم و کاستی‌های تجهیزات نمازخانه‌ها و بی‌توجهی مسئولان مجتمع‌ها هیچ ملاحظه و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و ضرورت دارد حتما در مدت زمان تعیین شده اقدامات مورد نظر برای افزایش فضای نمازخانه و شرایط بهداشتی لازم از سوی مالکان ایجاد شود.

مدیرکل راهداری استان همدان بر الزام اعلام حساسیت موضوع به مدیران مجتمع‌ها تاکید و از مسئولان اداره کل خواست بدون تامل و در اولین فرصت موارد اعلام شده، با تعیین زمان اقدام پیگیر باشند و در صورت قصور برخورد جدی انجام شود، چراکه هدف امام حسین(ع) حفظ دین و اقامه نماز بود و در این خصوص اجرای مصوبات و ارائه گزارش امور را در اسرع وقت انجام دهند.

رئیس دفتر فنی و کارشناس ناظر بر نحوه خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این اداره کل نیز به ارائه گزارش جامع از نحوه بازدیدها و پیگیری نقاط ضعف در نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی پرداخت.

محمد سخائیان یادآور شد: با توجه به جمعیت پیش‌بینی شده زائران، نمازخانه و سرویس های بهداشتی تعبیه شده پاسخگوی نیاز آنها نخواهد بود و خواستار طرح موضوع در جلسات ستاد اربعین و اخذ تصیماتی در این زمینه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات