فرمانده سپاه کمیجان گفت: قدرت و عظمت امروز ایران حاصل جان‌فشانی، ایثارگری و ایستادگی ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۹۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان گفت: تقویت روحیه ایثار و شهادت و ترویج آن در میان نسل جوان در مقابله با جنگ نرم امری ضروری است؛ باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و آن را برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، تبیین سازیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و شناساندن آن به نسل جوان و جامعه امروزی باید در دستور کار همه مسئولین قرار گیرد؛ با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا تلاش کنیم تا ایمان و اخلاص را در میان جوانان بیش از گذشته تقویت کنیم.

سرهنگ پاسدار اکبری با بیان اینکه تکلیف‌گرایی و توجه به داشته‌ها در برابر دشمن یک اصل در دفاع مقدس بود، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب، کشور در اوج قدرت است.

وی افزود: دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارات مردم ایران در دفاع از میهن است، مقاومت و حماسه‌ای که ملت ایران در مقابل دشمن به منصه ظهور رساندند بر هیچ کس پوشیده نیست که ایم مقاومت در یک جنگ هشت ساله نابرابر حاصل شد.

وی در پایان گفت: نسل جدید باید به دقت تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی را مورد مطالعه قرار داده و در کنار آن مسئولین اهداف و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در جامعه به ویژه در بین جوانان تبیین کنند.

ارسال نظرات