خبرهای داغ:
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان تأکید کرد

ضرورت توجه به مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد در محور اسدآباد با توجه به حساسیت مکان

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با قدردانی از جدیت مدیرکل راهداری در زمینه برخورد با مدیران مجتمع‌هایی که در زمینه تجهیز و تأمین زمینه خدمات برای نمازگزاران تعلل دارند، گفت: با توجه به حساسیت مکان مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد در محور اسدآباد توجه و تاکید ویژه‌ای به این واحد باشد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

ضرورت توجه به مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد در محور اسدآباد با توجه به حساسیت مکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم در سومین نشست شوراي فرهنگي اداره کل راهداری استان همدان با محوریت شورای اقامه نماز و با موضوع نماز و اربعین اظهار داشت: دغدغه‌ای که مدیرکل و همکاران اداره کل راهداری در خصوص ارائه بهترین خدمات در مجتمع‌های خداماتی رفاهی، جابه‌جایی و پذیرایی از زائران در زمان بازگشت به مقصد دارند، قابل تحسین و قدردانی است.

وی با اعلام رضایت مسافران از برخی از رانندگان ناوگان عمومی مسافربری از معاون حمل و نقل این اداره کل در زمینه پیشنهاد آموزش رانندگان استقبال کرده و افزود: همه ما نیاز به بازآموزی و تذکر داریم، تذکر به معنای یادآوری است و برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت با توجه به ارتباط مستقیم و رو در رو بسیار موثر خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز کرد: در خصوص جانمایی حضور زائران هنگام بازگشت از عتبات عالیات نیز اقداماتی چون نامه‌نگاری و اخذ مجوز برای استفاده از پادگان قهرمان انجام شده است، همچنین با هماهنگی با موکب‌داران شهرستان بهار نیز تمهیداتی برای گستردگی فضای موکب واقع در شهرستان بهار انجام خواهد شد. 

وی با قدردانی از جدیت مدیرکل راهداری در زمینه برخورد با مدیران مجتمع‌هایی که در زمینه تجهیز و تأمین زمینه خدمات برای نمازگزاران تعلل دارند، افزود: با توجه به حساسیت مکان مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد در محور اسدآباد توجه و تاکید ویژه‌ای به این واحد باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز با اعلام آمادگی کامل ناوگان مسافری برای خدمات‌رسانی به زائران افزود: با توجه به حرمت این ایام و ضرورت توجیه رانندگان جلساتی برگزار و توصیه‌های لازم در زمینه برخورد مناسب با زائران و رعایت وقت نماز و ... را برای آنان داشته‌ایم.

صفر صادقی‌راد پیشنهاداتی را در خصوص برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از رهنمودهای روحانیان برای حضور در پایانه‌ها و بیان نکات ضروری در زمینه اهمیت اقامه نماز به خصوص نماز جماعت و... ارائه داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز به استمرار بازدید و پیگیری  مشکلات موجود در نمازخانه‌ها اشاره و اظهار کرد: علیرغم تلاش مجموعه، ما باز شاهد نارضایتی برخی از خدمات گیرندگان از مجتمع‌های خدماتی رفاهی به ویژه در بخش نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی هستیم.

محمد سرگزی بیان کرد:  برای پیشبرد اهداف به همسویی ادارات به خصوص استانداری برای ایجاد اهرم فشار به مالکان این واحدها نیاز داریم.

وی تاکید کرد: تا حربه‌ای مثل کاهش سهمیه سوخت و مواردی اینچنینی برای مالکان مجتمع‌هایی که در این زمینه کوتاهی دارند، نداشته باشیم نمی‌توانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

انتهای پیام/          

ارسال نظرات
آخرین اخبار