خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از برگزاری دوره تربیت و تعالی مدیران شعب و رابطین نمایندگی غرب کشور به میزبانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

دوره تربیت و تعالی مدیران شعب و رابطین نمایندگی غرب کشور در همدان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمد اسماعیل بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان ضمن تسلیت ایام شهادت و اسارت اهل بیت(ع) اظهار داشت: برگزاری دوره‌های عقیدتی سیاسی یکی از وظایف معاونت عقیدتی است که در راستای تحکیم و تقویت ایمان افراد انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به آمادگی عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی رابطین نمایندگی گفت: این دوره در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه‌های استانی غرب کشور شامل ایلام، کردستان کرمانشاه، لرستان و همدان است به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تاکید  بر هجمه‌ها و نقشه‌های دشمن در منحرف کردن جوانان کشور افزود: لزوم آموزش‌های عقیدتی به خصوص برای نسل جوان بیش از پیش احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این دوره‌ها  با هدف تحکیم و ارتقاء پایه‌های اعتقادی، معرفتی، بصیرتی و اخلاقی بسیجیان است.

اسماعیل‌بیگی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص بهره‌مندی متربیان از دوره‌های عقیدتی گفت: این دوره‌ها از سوم مهر ماه تا 31 آبان ماه سال جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات