خبرهای داغ:
دومین یادواره ۴۷ شهید شاهکوه علیا به همت ستاد یادواره شهدای این روستا و پایگاه های بسیج ضحی و شهدای شاهکوه در مسجد و حسینیه باب الحوائج شاهکوییهای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۳۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین یادواره ۴۷ شهید شاهکوه علیا به همت ستاد یادواره شهدای این روستا و پایگاه های بسیج ضحی و شهدای شاهکوه در مسجد و حسینیه باب الحوائج شاهکوییهای شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و ائمه جمعه شاهرود، مجن و رویان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و فرماندهان دوران دفاع مقدس این شهرستان حضور داشتند، مراسم با قرائت قرآن آغاز و در ادامه قربان خواجه مظفری پدر شهیدان ابراهیم و حسن خواجه مظفری و رئیس ستاد یادواره شهدای شاهکوه علیا به خیرمقدم پرداخت.
سردار علی خانی فرمانده گردان کربلا در دوران دفاع مقدس نیز در این یادواره به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و تاکید کرد: شهدا برای رضای خدا رفتند و تابع ولایت فقیه بودند و امروز باید مراقب باشیم مسؤولین ما در راه شهدا قدم بر می دارند یا خیر و راه رستگاری ما حرکت در مسیر شهداست.
در این یادواره خواهر شهید علی اصغر ملک اشعاری در وصف این شهید و سایر شهدای روستای شاهکوه علیا ارائه کرد.
پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های تیم یادواره شهدا بوده است.
در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی با غرفه های متنوع از عرضه کتب دینی و مذهبی تا عرصه محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی و تجهیزات نظامی و ایستگاه صلواتی و مناجات با شهدا و برگزاری مسابقه برپا شد.
این یادواره به یاد ۴۷ شهید روستای شاهکوه علیا از حمله شهیدان حسین عباسی، حسن عباسی شاهکوه، علی اصغر ملک، علی اکبر خواجه شاهکویی، قربان گرزین، علیرضا گرزین، محمدرضا گرزین، محمدعلی ملک، ابوطالب عباسی و صفرعلی گرزین برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها