سردار اکبری در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد؛

اجرای بیش از880 برنامه در بام ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از اجرای نزدیک به880برنامه در قالب47 محور اساسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: تمام دنیا در دوران دفاع مقدس در مقابل ایران اسلامی ایستادند و تعداد کشورهایی که از ما حمایت می کردند به انگشتان یک دست هم نمی رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری اظهار کرد: جنگ ما متعلق به قشر خاصی نیست، تمام اقشار جامعه ائم از دانش آموزان، فرهنگیان، پزشکان ودیگر آحاد مردمی ... یا با حضور در میدان های نبرد جان فشانی می کردند یا با پشتیبانی مالی از رزمندگان حمایت می کردند.

سردار فرمانده سپاه استان با تبیین برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در بیان اهداف کلی گرامی داشت این هفته تصریح کرد: یکی از اهداف گرامی داشت هفته دفاع مقدس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است، باید رشادت ها و ایثارگری ها و شهادت ها بیان شود تا یاد و نام رزمندگان زنده نگه داشته شود.

سردار اکبری ترویج فرهنگ انقلابی را از دیگر دلایل گرامی داشت این هفته دانست و افزود: ما با فرهنگ انقلابی در جنگ پیروز شدیم و امروز باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

وی با تأکید بر اهمیت کار خبری و رسانه ای در مقابله با دشمنان گفت: رسانه ها باید در فضای مجازی، در کتب، روزنامه های و هفته نامه های خود،  نسل هایی که انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک نکردند از خباثت های دشمنان با انقلاب و ملت ایران آگاه نمایند.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه سخنان خود به راهبردهای هفته دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: نقش امام راحل در پیروزی های دوران دفاع مقدس، تکریم یاد شهیدان، تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا و همچنین تبیین قدرت دفاعی از گذشته تا کنون از اصول و راهبردهایی است که در این هفته تبیین خواهد شد.

سردار اکبری تبیین نقش بسیج در دوران دفاع مقدس به عنوان خط شکنان عرصه های مختلف و تشریح روحیه جهادی را از دیگر راهبردهای این هفته اعلام کرد و ابراز داشت: نیروهای مسلح پس از جنگ، هم تهدید و هم تحریم را باور کردند و به همین دلیل ضعف بالای نظامی خود را برطرف کردند و امروز به یکی از قدرتمند ترین کشورهای نظامی در دنیا تبدیل شویم.

سردار اکبری تأکید کرد: مسئولین کشور ما باید از جنگ 8 ساله درس بگیرند و با روحیه جهادی مشکلات کشور را برطرف نمایند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به برنامه های اجرای در طول هفته دفاع مقدس گفت:  در سطح استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به900 برنامه در قالب47 محور اساسی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در مراسم رژه ، قدرت و اقتدار خویش را به نمایش خواهند داشت.

سردار اکبری ، برگزاری یادواره شهدا ،عطر افشانی قبور مطهر شهدا، صبحگاه مشترک ، مسابقه مقاله نویسی با عنوان دفاع مقدس ، مسابقات ورزشی بسیج جام دفاع مقدس، اعزام اردوی راهیان نور، همایش زنان ایثارگر، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نشست مادران پرچمداران جنگ نرم، برپایی نمایشگاه  و... را از جمله برنامه های اجرایی رده های بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سطح استان عنوان کرد.

شایان ذکر است تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات استان از دیگر برنامه های اجرایی این نشست بود.

ارسال نظرات