خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه نقده با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه نقده با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۵۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حجت الاسلام ابراهیمی در دیدار با فرمانده این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس ترتیب یافت، اظهار کرد: باید آحاد جامعه برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گلگون کفن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی، پایداری و مقاومت مهم‌ترین درسی است که می‌توان از شهدا فرا گرفت، ادامه داد: این رویداد گرچه خسارت‌های مادی زیادی را بر جای گذاشت، ولی منجر به تقویت وحدت کلمه در بین مردم شد.

این مسوول اضافه کرد: دفاع مقدس باعث تقویت وحدت كلمه بين امت شد، به طوری که پير و جوان دست به دست هم دادند تا اين انقلاب و ارزش‌های آن به دست بيگانگان از بين نرود.

وی افزود: اين فرهنگ بسيج و بسيجی بود كه باعث شد فرماندهان ما، خودشان را خادم اين ملت بدانند و با روحيه بسيجی‌وار هميشه در صف مقدم مقابله با دشمن قرار بگيرند، تا با اين حركت درس شجاعت و ايثار را به ديگر رزمندگان ياد بدهند.

ابراهيمی بيان داشت: از هشت سال دفاع مقدس باید این درس را فرا بگیریم، که هر موقع ایستادگی کنیم، پیروز خواهیم شد، بنابراین امروز هم باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی مقاومت کرده و از کشورمان مقابل دشمنان دفاع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات