در آستانه هفته دفاع مقدس برگزارشد؛

همایش رزمندگان اسلام طاقانک

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان اسلام و یادگاران دفاع مقدس در شهر طاقانک برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین همایش سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از پرپایی این همایش باشکوه گفت: آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سالهای دفاع مقدس،جوانمردانه در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام ایستاند و از اسلام ناب و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی از یادگاران سالهای دفاع مقدس خواست: با بیان خاطرات رزمندگان اسلام  برای نسل جوان گفتمان ایثار و شهادت در جامعه ترویج کنند.

 سردار اکبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآورحماسه‌ای عظیم، یعنی عرصه تقابل تمامی جهان کفر و شرک و نفاق با مردمی انقلابی و جان بر کف است که حاضر نبودند بردگی فکری، فرهنگی، اقتصادی و ظلم ستمکاران بین‌المللی را تحمل کنند.

  یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، آیینه تمام‌نمای جانبازی و فداکاری برای اعتلای ارزش‌های انسانی است و باید یاد و خاطره این ایام با این گونه همایش ها ،بیان خاطرات و نوشتن خاطرات زنده بماند.

  وی ادامه داد: هر کس در هر مسئولیتی قرار گرفته است اگر ویژگی های شهدا را سرلوحه و سرمشق زندگی خویش  قرار دهد در کارها و مأموریت های محوله موفق خواهد بود.

  سردار اکبری،همچنین با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام بویژه نسل جوان جامعه گفت: بصیرت افزایی ، دشمن شناسی ، تبیین و تشریح اهداف و خطرات برنامه های فرهنگی استکبار برای نسل جوان بسیار ضرویست.

 وی گفت: همین جا اعلام می کنیم که امروز نیز جوانان عزیز و رزمندگان ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری همچون دوران دفاع مقدس، هرجایی که سلسله مراتب فرماندهی تشخیص دهند، آمادگی حضور واجرای مأموریت های محوله را دارند.

 سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، کارنامه درخشان استان چهارمحال وبختیاری و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای شمالغرب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور را یادآوری کرد و افزود: تقدیم بیش از "دو هزار و چهارصدشهید" در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ، "شهدای دفاع ازحرم آل الله "و اینکه اولین شهید بسیجی جبهه مقاومت"شهید علی عسگری طاقانکی" و اولین شهید جامعه پزشکی دفاع ازحرم اهلبیت"شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی" و اولین شهید بسیجی " مهندس احمد قاسمی کرانی" و شهیدانی همچون "سردار عزت الله سلیمانی مرغملکی" و " علی طاهری" و ...، از افتخارات استان چهارمحال و بختیاری می باشند.

 در این همایش  با حضور سردار اکبری از چهار عنوان کتاب "تانیش" – "مردانی از پارس"  - "زنگ تاریخ" و "ابتکارات رزمندگان"با موضوع خاطرات رزمندگان اسلام شهر طاقانک رونمایی شد.

  اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء ، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیرمقدم گویی و بیان اهداف برگزاری همایش توسط مسئول هیأت رزمندگان اسلام طاقانک ،خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس ازحماسه بی امان رزمندگان اسلام، پخش کلیپ و نماهنگ از شهدای دفاع مقدس، تقدیم بسته فرهنگی به یادگاران دفاع مقدس ، مداحی و ذکر مصیبت و ضیافت شام از دیگر برنامه های این همایش معنوی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار