فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادرکرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۷۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، متن پیام :
سلام بر شهدا و سلام بر خانواده شهدا؛ سلام بر ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان عزیزی که پا در زمین شلمچه و طلائیه گذاشتند و در زیر آفتاب سوزان وقتی آب قمقمه شان تمام شد، قمقمه‌ها را خاک کردند تا یاد آب نیفتند. سلام بر کبوترانی که خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و پر به آسمان گشودند.
تبریک عرض می‌کنم فرا رسیدن بازگشایی مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و بهار علم و دانش را خدمت معلمان و دبیران و فرهنگیان و دانش آموزان را که فکر را به ذکر الهی و تفکر را به تدبر زینت بخشیدند و دور نمای جامعه اسلامی را رقم زدند؛ و همچنین تبریک عرض می‌کنم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت همه مردم شهید پرور شهرستان بهاباد که امیدواریم به عنوان یک سرباز کوچک دین خودمان را به این مردم عزیز درست ادا کنیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است و لذا هدف از گرامیداشت آن یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل‌های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.
دعقان همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های دفاع مقدس را معنویت جبهه‌های جنگ، دفاعی بودن، استقامت رزمندگان و فرماندهان، بزرگواری و مروت در عین قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان عنوان کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم سه رنگ میهن اسلامی است را به مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی به مردم شهرستان بهاباد تبریک عرض می‌کنم.
سرهنگ سعید دهقان ده جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات