خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

دفاع از اسلام همیشه پا برجاست

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه این ملت بزرگ در دفاع مقدس چهره زیاده خواهان را رسوا کرد گفت: اینک ما بعد از ۳۹ سال دور هم جمع شدیم به رهبر بگوئیم ما تا آخر ایستاده ایم و دفاع از اسلام، قرآن و این مرز و بوم همیشه پا برجا خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۰۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح استان در اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونانشان، فرماندار، مدیران و امیران، سرداران و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و همکارانشان در بیرجند برگزار شد و بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح  را به رخ جهانیان کشیدند.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان در این مراسم اظهار داشت: امروز آماده ایم سربازی خودمان را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم اثبات کنیم  و آماده ایم در رکاب فرمانده کل قوا از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس با خون خودشان صاحب اصلی عزت و افتخار این سرزمین در تاریخ دفاع هستند که به ما درس مقاومت و ایستادگی آموختند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: حضرت امام روح الله به ما درس ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی آموختند و در آخرین پیامشان به رزمندگان در زمان آتش بس  فرمودند شما در دفاع مقدس ابهت دو اربرقدرت شرق و غرب را در هم شکستید، استخوانهای پوسیده استعمارگران را به هم ریختید.

 وی با بیان اینکه  این ملت بزرگ در دفاع مقدس چهره زیاده خواهان را رسوا کرد عنوان کرد: اینک ما  بعد از ۳۹ سال دور هم جمع شدیم به رهبر بگوئیم ما تا آخر ایستاده ایم و دفاع از اسلام، قرآن و این مرز و بوم همیشه پا برجا خواهد بود.

قاسمی ادامه داد: ما آمده ایم در رکاب رهبر و ولی زمان خود باشیم. ما در رکاب رهبر انقلاب در دفاع جبهه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آماده ایم و منسجم تر از گذشته انجام وظیفه می کنیم.

وی بیان داشت:امروز شاهد ابتکارات، خلاقیت ها و نقش آفرینان رزمندگان خراسان جنوبی و نیروهای مسلح در سپاه و بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها