دهمین جلسه کمیته نظارت بر اجرای برنامه استراتژیک کنترل عفونت اچ آی وی/ایدز، در سالن آموزش، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتراحسان بینش؛ رییس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی، نماینده فرمانداری، کارشناس آزمایشگاه نیروی انتظامی، و نمایندگان ادارات: آموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی، کار و رفاه اجتماعی، مسئول درمانگاه زندان، و کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و مسئول واحد سلامت روان معاونت بهداشتی حضور داشتند.
بینش؛ پس از خیر مقدم گویی به حاضرین در جلسه و به بیان اهداف برگزاری دهمین کمیته پرداخت و بر برگزاری منظم جلسات تاکید نمود.
وی بیان کرد:انتقال ویروس اچ آی وی به شکل جنسی، جزء اولین راه‌های انتقال می‌باشد.
در ادامه جلسه دکتر بینش با اعلام این مطلب که تنها ۲۵ درصد تحقق اهداف بهداشتی، مربوط به حوزه وزارت بهداشت است و ۷۵ درصد دیگر همکاری‌های بین بخشی را می‌طلبد، بر همکاری سایر شرکای برنامه در راستای رسیدن به اهداف کمیته تاکید نمود و در خصوص اهمیت آموزش خود مراقبتی به عموم مردم و مشارکت بین بخشی در کنترل و پیشگیری از اچ آی وی سخنانی ایراد فرمودند.
در پایان جلسه اعضاء کمیته به بیان اقدامات انجام شده توسط ادارات متبوع در سه ماه گذشته پرداخته و پس از بحث و گفتگو، مصوبات این جلسه تشریح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها