مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هفته دفاع مقدس ویترین اقدامات ارزشی رزمندگان اسلام است و در این هفته باید تصویری از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جوانان انقلابی نسل گذشته را به نسل جوان ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم از تمامی حربه‌ها استفاده کردند تا انقلاب نوپای شکل‌گرفته در کشور عزیزمان ایران را تضعیف کرده و به خیال خام خود شکست دهند.
وی افزود: یکی از اقدامات ناجوانمردانه‌ای که صورت گرفت، حمله رژیم بعث عراق با حمایت اکثر قدرت‌های جهان بود که ۸ سال به طول انجامید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در طول این ۸ سال ملت مسلمان ایران، از پیر و جوان با تمام قوا به میدان آمدند و با چنگ و دندان کشور خود را از گزند دشمنان حفظ کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست بیگانگان بیفتد.
وی با اشاره به کمک‌های مردمی به جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد: در آن دوران هر کس به میزان توان خود و هر چه در توان داشت از جان و مال خود در طبق اخلاص گذاشت و در این حرکت جمعی مشارکت کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی خاطرنشان کرد: در اثر این رشادت‌ها و به‌واسطه روح ایمان و اعتقادات قلبی جوانان مؤمن و خداجو بود که دشمن دست از پا درازتر با ناامیدی و بیچارگی، مجبور به قبول شکست در برابر اراده آهنین مردم ایران شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها