خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

موشک های ایران برای دشمنان رعب و وحشت ایجاد می کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین گفت: هفته دفاع مقدس بنام غیرت،عزت، وحدت می باشد و موشک های های برای دشمنان رعب و وحشت به همراه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ابا عبدالله به پیروان خویش آموختند که هیهات منه الذله و به پیروان اسلام آموختند که فرمود: آیا نمی بینید به حق عمل نمی شود و نمی بینید به باطل عمل می شود. برای اینکه حق و باطل را برای ما تبیین کنند خود را در نهضت عاشورا معرفی کردند: ای اهل عالم بدانید ما خاندان رسالت و نبوتیم، در مقابل ما یزیدیان وجود دارد، یزید کسی است که شراب می نوشد ون به ناحق می ریزد و فساد می کند، این بدان معناست که یزید سال شصت و یک هجری نیست بلکه در هر زمانی وجود دارد.

وی گفت: امروز کسانی که با سلاح کشتارجمعی جوانان و کودکان را می کشند و کسانیکه سلاح و قدرت در دست دارند برای بشریت ایجاد فساد و دردسر کردند و امام (ره9 هم در همین راستا پیام دادند که در هر زمانی به کمک حق و اسلام بشتابید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در هفته دفاع مقدس به هفته وحدت،عزت،هندلی بین مردم و نیروهای مسلح است و آن دوران، دوران تحقق وعده های الهی بود. خدای متعال فرموده: ثابت قدم باشید تا به یاری خدا پیروز شوید و با دستان خالی قوت و نیرو گرفتیم و پیشرفت کردیم و حق را بر باطل پیروز گرداندیم. انقلاب محکم شد و به برکت نیروهای مسلح و رهنمونهای رهبر انقلاب حامی مستضعفان جهان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه اظهار کرد: فلسطین جان تازه ای گرفت، لبنان زنده شد، اگر پیشرفت ها و موفقیت نیروهای مسلح را بیان کنیم ساعت ها زمان می برد. موشک های مهیب و نقطه زن برای دوستان انقلاب آرامش وبرای دشمنان رعب و وحشت به همراه دارد، یمن قوت گرفت، عراق و سوریه نجات پیدا کرد، گفته های حضرت زینب (س)در آنجا محقق شد، فرمود؛ یزید به خدا سوگند نمی توانید وحی را بمیرانی و مشاهده می کنیم پرچم ارزش های عاشورایی و کربلایی برافراشته شده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار