خبرهای داغ:
استاندار قزوین اذعان کرد:

اختلاف افکنی هدف عمده دشمنان

استاندار قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان با استفاده از همه ظرفیت ها می خواهند اختلاف افکنی در جامعه را دامن بزنند.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۳۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم و پیروز شدیم، ایمان اتحاد و انسجام ، رمزپیروزی ما بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب عزت و شرافتمندی است و مردم ما در برابر دشمنان ایستاده اند و با یاری مسئولان پیروزی را رقم زدند.

استاندار قزوین در ادامه گفت: با حضور مردم در کنار رهبری مقتدر، ارتش و سپاه منسجم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد، دشمنان انقلاب از همه ظرفیت های خود برای اختلاف افکنی بهره می برند و سعی می کنند اعتماد مردم به مسئولان را از بین ببرند.

جمالی پور تاکید کرد: با انسجام و اقتدار خواهیم توانست بر دشمنان پیروز شویم. با ترویج فرهنگ دفاع مقدس بار دیگر می توانیم قدرت انقلاب را به رخ جهانیان بکشانیم.

این مسوول اذعان کرد: دشمنان می خواهند با استفاده از همه توان خود کشور را به سمت اختلافات داخلی و دور شدن مردم و نظام از متن انقلاب بکشاند تا جایی که ملت آرمانها را فراموش کنند ولی مردم و مسئولان بیدارند و به زودی از این توطئه ها نیز عبور خواهند کرد.

استان دار قزوین بیان کرد: از نقاط قوت ما داشتن سلاح نیست بلکه اتحاد و انسجام رمز پیروزی ماست.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار