مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد قرچک:

رشد معنوی عامل خود سازی و شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن سازی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد قرچک اظهار داشت:رشد معنوی عامل خود سازی است که سبب شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن سازی است.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت  الاسلام  عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه  قرچک در جلسه ای که حضور عناصر طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد، اظهار داشت : طرح شهید بهنام محمدی فرصتی مناسب جهت رشد و تربیت دینی و اسلامی دانش آموزان در ارتباط مدرسه، مسجد و منزل است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رشد معنوی را عامل خود سازی که سبب شکل گیری جامعه سازی و تمدن سازی است دانست وسپس به تبیین  ظرفیت های موجود نظام اسلامی پرداخت.

  حجت الاسلام عبدالله پور با توجه به سخنان رهبری در زمینه توجه به ظرفیت ها افزود: ظرفیت انسانی و وجود نیروی انسانی مستعد و کارآمد بازیربنای عمیق و اصیل ایمانی  و همچنین وجود انبوه جوانان با روحیه ی انقلابی و آماده تلاش جهادی که با تربیت صحیح اسلامی میتواند فرصتی مناسبی را پیش روی نظام اسلامی قرار دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ و کارساز به اهمیت وتوجه خاص مدیران و معلمین آموزش و پرورش و تلاش و کوشش مربیان مجموعه بسیج ، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد نیاز دارد.

وی با توجه به حملات پی در پی و همه جانبه دشمن در جنگ نرم برتوانایی و ظرفیت بالای ملت ایران در برابر این جنگ نابرابر اشاره کرد: ما الگوی بزرگی چون دفاع مقدس را در پیش روی خود داریم که ملت ایران با تبعیت از ولایت و با روحیه انقلابی توانست با مدد و نصرت پروردگار متعال در جنگ همه جانبه دشمن سربلند و با اقتدار بیرون بیاید.

حسین عبدالله پور در ادامه افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی از سال 57 تا 97 از نگاه رهبر معظم انقلاب قابل توجه می باشد که در آن سال ها ما چه چالش و مشکلاتی داشتیم و امروز به چه اقتداری در درون و بیرون نظام دست پیدا کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: همه ی این پیروزی ها درسایه توجه به خداوند بزرگ و با عظمت بوده است که فرمود : (فاذکرونی اذکرکم) اگر همه به یاد خدا باشند خدا هم به یاد آن ها خواهد بود و یاد خدا همان نصرت و یاری اوست بر بندگانش که در چهل سال انقلاب ما یاری پروردگار را مشاهده کردیم و اگر بخواهد این یاری پروردگار ادامه یابد جزبا توجه همگان به آن ذات بی نهایت حاصل نمیشود،  ید الله مع الجماعت

خبرنگار: ف. سیفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار