خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از ارزش‌ها، آرمان ها و در یک کلمه عمل به تکلیف الهی بود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: حضور جانانه ارتش و سپاه در عرصه دفاع مقدس تمام معادلات عراق و صدام را تغییر داد چراکه صدام برای فتح ایران به کشور حمله کرده بود و برای ماندن در خوزستان نیامده بود و انتظار ماندن در آنجا را نداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه دومین فرهنگ عینی دفاعی در دوران دفاع مقدس شکل گیری بسیج بود، گفت: عضو گیری در مساجد و حضور در جبهه‌ها موجب تقویت قوای دفاعی و ایجاد روحیه ایثار و‌تقوا را بیش از پیش تقویت کرد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: با شکل گیری بسیج در روستاها و شهرها، امنیت روانی و فیزیکی بدون هیچ هزینه‌ای تامین شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادها بود، خاطرنشان کرد: این جنگ اگرچه هزینه‌های مادی و معنوی زیادی برای ما ایجاد کرد اما تبلور غیرت مردم بود و نشان داد که ابرقدرت ها از ایران می‌ترسند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: آثار غیرت و مقاومت مردم ایران را می توان در جبهه مقاومت مانند یمن، سوریه، عراق و ... مشاهده کرد که همگی نشانگر برکات دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.

ارسال نظرات