نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین نیروهای مسلح جهان است

علیدادی سلیمانی اظهار داشت : امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و مردم مومن، قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده و در خدمت فرمانده کل قوا هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین نیروها و ارتش‌های مسلح جهان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   رژه نیروهای نظامی مستقر در استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان با حضور ماینده ولی فقیه در استان کرمان،  استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین  برگزار شد،

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم  اظهار داشت: در روزی گردهم جمع شده‌ایم که یکی از روزهای ماندگار و تاریخی در نظام جمهوری است روزی که آغاز یکی از بی‌رحمانه‌ترین، گسترده‌ترین و بزرگترین تهاجم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: این روز، روز بزرگمردی و حرکت مومنانه و دفاع جانانه این کشور را به یاد و خاطره ما می‌آورد و در مقابل ان تهاجم گسترده، ملت رشید ایران و نیروهای مسلح این کشور و بسیج همه در کنار هم ایستادند و همه تهدیدات و تهاجم بزرگ را تبدیل به بزرگترین فرصت برای ایران اسلامی کردند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: ۳۱ شهریور یادآور جریان بزرگی است که ملت ایران با رهبری و  فرماندهی کل قوا و امام عظیمشان توانست در سه گام بسیار بزرگ ایران را در بزرگترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد.

علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: گام اول جانانانه مردم و نیروهای مسلح دفاع کردند تا حجم تهاجم و اشغال کشور گسترده نشود و در گام دوم با هماهنگی، همدلی، همراهی و حرکت مومنانه در خط ولایت امر مسلمین توانستند شهرهای اشغال شده را پس بگیرند و کشور را از این فتنه بزرگ تهاجم غرب نجات دهند.

وی گفت: در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد و آغاز حرکت جدید برای ملت رشید ایران و نیروهای مسلح مومن این کشور که توانستیم فرماندهی مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را بر عهده بگیریم.

علیدادی سلیمانی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و مردم مومن، قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده و در خدمت فرمانده کل قوا هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین نیروها و ارتش‌های مسلح جهان محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به صراحت اعلام کرده مقام معظم رهبری جریان مقاومت در سراسر دنیای امروز را فرماندهی می‌کنند و به فضل خدا با شجاعت و قاطعیت هر چه تمام‌تر همه توطئه‌هایی که علیه این جریان مقدس وجود دارد را خنثی خواهیم کرد.

وی گفت: همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با ایثار، از خودگذشتگی، اخلاص، تبعیت از ولایت فقیه پشت سر گذاشتیم و در آینده نزدیک جشن پیروزی جریان مقاومت در منطقه را خواهیم دید و به فضل خدا شاهد شکست استکبار جهانی و اضمهلال  رژیم جعلی و غاصب اسرائیل خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار