خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت:بیش از 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
مجید ناظریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: 120 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گرمسار برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین وقایع دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان همواره در حال دسیسه‌چینی برای کم‌رنگ جلوه دادن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی ملت ایران هستند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار دفاع مقدس را یک آرمان و ارزش انقلابی دانست و گفت: دفاع مقدس و دلاور مردی ملت ایران امروز زبان زد جهانیان است.
وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را « ما پیروزیم » اعلام کرد و افزود: سر کشی از خانواده شهدا، رزمندگان ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و مشاوره پزشکی و ویزیت رایگان ازجمله برنامه‌های عمومی این هفته است.
ناظریه برگزاری رژه موتوری، شیفت ایثار و زنگ مقاومت را ازجمله برنامه‌های شاخص این شهرستان در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: بازدید از موزه دفاع مقدس، همایش زنان در دفاع مقدس، همایش سربازان در نیروهای مسلح شهرستان، یادواره شهدا، نشست بصیرتی بیانیه گام دوم انقلاب، میقات صالحین و تجمع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهم این هفته محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها