سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران
وی در ادامه افزود: یکپارچگی بین نیروهای مسلح و مردم باعث عصبانی شدن دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان ، محمد اسماعیل کوثری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای دریجان اظهار کرد: شهدا کاری را انجام داده‌اند که در نوع خود بی‌بدیل است و ما هنوز دراندرخم یک کوچه هستیم و حقیقتاً در رابطه با شهدا سخن گفتن کار آسانی نیست و غبطه خوردن به حال شهدا فقط کار ما است.
وی افزود :شهید یعنی با خدا معامله است وجان در مقابل فرمان خدا ناچیز است .
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: پیش از پیروزی انقلاب هیچ اختیاری از خود نداشتیم و بخش بزرگی از خاک وطن توسط دشمنان جدا شد
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اعتقاد کامل به خدای متعال داشت گفت: وقتی ایشان از پاسخ کوبنده به صدام سخن می‌گفت شاید کمتر کسی باورش می‌شد اما با یاری خداوند و لبیک مردم این موفقیت حاصل شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه دشمنان تمام توطئه‌های خود را عملیاتی کردند تا نظام و انقلاب را از پا درآورند اما به خاطر همراهی مردم نتوانستند به اهداف خود برسند گفت: دشمنان عصبانی هستند چراکه هیچ یک از نقشه‌های آنها به نتیجه نرسیده است.کوثری با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و تفکر جهادی جوانان موفقیت‌های بزرگی در کشور حاصل شده است گفت:‌ باید با همین تفکر و تحقق اقتصاد مقاومتی در مقابل سوء مدیریت‌ها و مشکلات بایستیم.
کوثری، راز موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی را داشتن نیروهای فداکار و از جان گذشته دانست و ابراز کرد: مردم ایران با دست‌های خالی و بدون حمایتی از جانب کشورهای دیگر تنها با تکیه بر نیروهای مؤمن وانقلابی موفق به شکست دشمن تا دندان مسلح شد که هدفش را فتح یک هفته‌ای تهران عنوان کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی مردم باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند، تأکید کرد: کشور در حال حاضر با شرایط سخت اقتصادی وتحریم روبه‌رو بوده و تنها با حمایت از نظام و رهبری و عمل به فرامین ایشان می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم
وی در ادامه افزود: کار هرکسی نیست که در مسیر شهادت قرار بگیرد زیرا نیازمند گذشت از خود برای به خدا رسیدن است و شیطان در حال وسوسه کردن است همان‌طور که در شب عاشورا عده‌ای با امام حسین بیعت کردند ولی فقط ۷۲ تن پای عهد خود با امام خویش ایستادند و شهدای ما در زمان جنگ همین‌طور عمل کردند و پای امام زمان خویش تا پای جان ایستادند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در ادامه با اشاره به اینکه در زمان جان‌فشانی فقط انسان‌های آماده و آگاه پای‌کار انقلاب می‌مانند بیان کرد: بعد از رفتن شهدا خیلی‌ها فقط انتظار ظهور را می‌کشند و این امر نیازمند این است که هرلحظه آماده ادامه دادن راه شهدا باشند و یکی از دلایل اصلی ماندگاری این انقلاب همین انتظار است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی فقط با لبیک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند زیرا مردم زمان انقلاب همانند مردم کوفه نبودند که به امام زمان خود پشت کنند و این ملت پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

کوثری در ادامه با اشاره عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان بیان کرد: دو عامل رهبری به‌عنوان ولی امر مسلمین و مردم ولایت مدار باعث پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان شده است.

وی در ادامه افزود: یکپارچگی بین نیروهای مسلح و مردم باعث عصبانی شدن دشمنان شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله ادامه داد: آمریکا در عراق ۱۲۸ هزار نیرو را وارد این کشور کرد و حالا بعد از شکست در عراق، شروع به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی علیه اسلام کرده و داعش که دست‌نشانده خود دولت آمریکا بود را به جان کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه انداخت که با شکست سنگین در این دو کشور روبرو شد.

وی در ادامه بیان کرد: داعش تا نزدیکی ۳۸ کیلومتری مرز کشور ایران رسیده بود که مجاهدین فی سبیل الله پای اسلام ایستادند و جبهه مقاومت را برای دفاع از تفکر اسلامی تشکیل دادند و این شر را از جمهوری اسلامی دور کردند

ارسال نظرات