خبرهای داغ:
امام جمعه مرند بر ضرورت حفظ و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  علی نعمت زاده، صبح امروز در جلسه شورای اداری مرند، بازگشت به خویش و پشت کردن به بیگانه را نتیجه دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: مظلومیت انقلاب اسلامی ایران در دوران جنگ به دنیا ثابت شد و به دنبال آن در مذاکرات برجام، ما حاضر به مذاکره موشکی نشدیم.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران زانو زده است، تصریح کرد: امروز اقتدار بالایی در دنیا پیدا کردیم به گونه ای که امروز آمریکا به تصمیم قاطعی در قبال جمهوری اسلامی ایران نرسیده است.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: توقف کشتی انگلیس اقدام بزرگ ایران بود که هنوز در باور آن ها نیز نگنجیده است، کشتی ایران از دست آن ها آزاد شده اما هنوز کشتی انگلیسی در توقیف ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز ایران ستون خیمه جبهه مقاومت اسلامی است، عنوان کرد: حرکت مبارکی به برکت انقلاب اسلامی در ایران  آغاز شد که دفاع مقدس ریشه آن بود و به حماسه ماندگار تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و بیان خاطرات شهدا و رزمندگان، یکی از راه های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه مرند تاکید کرد: امروز باید فضای دفاع مقدس و معنویت و عشق به مردم و گذشتن از منافع شخصی برای آرامش دیگران در جامعه تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها