خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا عنوان کرد:
سرهنگ ملک محمدی گفت: سپاه امام حسین (ع) بوئین زهرا در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و در سطح بخش ها و شهرهای مختلف برگزار می نماید که تعداد این برنامه ها به بیش از 160 عنوان برنامه می رسد.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

سرهنگ ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور مهم ترین حادثه تاریخ معاصر دانست و افزود: جایی که دشمنی نظام سلطه علیه راهبرد حکیمانه حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی به اوج خود رسید و همه استکبار در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کردند اما حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب که توام با ایمان و اعتقاد برخواسته از روحیه شجاعت و استکبار ستیزی بود دشمن را در همه زمینه ها ناکام گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دفاع هشت ساله ملت ایران انقلاب اسلامی را برای سالیان سال بیمه نموده است گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی جهت تبیین فرهنگ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ آن به نسل های حاضر است.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و در سطح بخش ها و شهرهای مختلف برگزار می نماید که تعداد این برنامه ها به بیش از 160 عنوان برنامه می رسد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی مانند دیدار با ائمه جمعه، یادواره های شهدا, عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار از خانواده های معظم شهدا، رژه موتور سواری، نشست های بصیرتی و تبیین گام دوم انقلاب، مسابقات ورزشی و هنری، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری مراسم شب خاطره از جمله این برنامه هاست.
2001/ت 20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها