خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند با بیان اینکه تبیین ابعاد دفاع مقدس به نسل جوان ضرورت دارد، اظهارداشت: دفاع مقدس شباهت بسیاری به عاشورا دارد و شهدای دفاع مقدس اشبه الناس به شهدای عاشورا هستند و امروز نیز ما که پیام رسان شهدا هستیم باید کار زینبی بکنیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، محمدرضا هنرور در جلسه شورای اداری مرند، دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس یک دانشگاهی است که درس های سیاسی و نظامی و بلوغ مدیریت بسیاری برای نسل های مختلف دارد.

وی تاکید کرد: ما رسالت بسیار بزرگی برای تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس داریم، از اعزام رزمندگان به جبهه تا جهاد در جبهه و شهادت آن ها، شباهت زیادی به رفتار شهدای کربلا دارد.

هنرور اضافه کرد: دفاع مقدس ایران به مقدس ترین انقلاب اسلامی متصل شد و به برکت انفاس قدسی امام خمینی(ره) رزمندگان با شهامت و شجاعت در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: بنی صدر زمانی که فرماندهی کل قوا را در اختیار داشت به بهانه اینکه «زمین می دهیم تا زمان بگیریم» می خواست ملت ایران را به پرتگاه تاریخ ببرد، اما حضرت امام بی نظیرترین رهبری سیاسی را در دوران جنگ داشت که بسیاری از اندیشمندان جهان اعتراف کردند دست فوق بشری در مدیریت این جنگ نقش داشت.

فرمانده سپاه مرند در بخش دیگری با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد: ۱۳۱ برنامه با ۱۵ عنوان در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان مرند اجرا می شود.

ارسال نظرات