رژه اقتدار نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

رژه پرشکوه و با صلابت نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور گروه های مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
استاندار این استان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در یاسوج گفت: ملت ایران در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس و پس از آن با افتخار از ارزش‌ها دفاع کردند.
حسین کلانتری با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون وحدت آحاد مردم رمز موفقیت بوده افزود: تقویت روح مقاومت، ایثارو شهادت طلبی در کنار الطاف الهی دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی خود ناکام کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن در جدیدترین توطئه، جنگ اقتصادی را بر علیه ملت ایران آغاز کرده ادامه داد: راه موفقیت در برابر این جنگ تدبیر و تکیه بر داشته‌ها است.
آقای حسین کلانتری با اشاره به توطئه‌ی اقتصادی غرب افزود: دولت با همراهی ملت، دشمنان ایران اسلامی را این بار هم ناکام خواهد گذاشت.
فرمانده سپاه فتح استان هم با نکوداشت هفته دفاع مقدس، مقاومت ۸ ساله ملت ایران را بر گرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: رزمندگان اسلام به رهبری امام (ره) با تمسک به سید و سالار شهیدان خالق حماسه‌ای ماندگار و دفاع جانانه از اسلام و انقلاب اسلامی شدند.
سردار حمید خرمدل در حاشیه این آیین از افتتاح طرح‌های مختلف و برگزاری ۴۵ برنامه سپاه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
در پایان این مراسم نیرو‌های نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جلوی جایگاه رژه رفتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار