خبرهای داغ:
در طرح گروه جهادی شهید موسوی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان با همکاری بهداشت و درمان و تیم پزشکی در مناطق محروم حسین قصاب, بازارچشمه علی مسجدسلیمان به مراجعه کنندگان خدمات پزشکی رایگان دادند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان / گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در راستای محرومیت زدایی در ابعاد مختلفی چون احداث خانه های نیازمندان ؛ بهسازی وبازسازی مدارس آسیب دیده ، جمع آوری و توزیع اقلام مورد نیاز نیازمندان واقداماتی در نقاط محروم مختلف شهرستان در حال فعالیت هستند.

یکی از اقدامات اعزام گروه پزشکی جهادی به نقاط محروم شهرستان هست که این گروه های جهادی در سطح مساجد ومحلات مختلف اقدام به برگزاری چنین اردویی می کنند.

گروه های جهادی با همراهی و هماهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های سطح شهرستان اقدام به برگزاری چنین اردویی می کنند.
اردوی جهادی پزشکی طرح شهید رهنمون نیز که از سال گذشته باهمکاری گروه های جهادی در سطح شهرستان شروع به فعالیت کرده مرحله اول آن در تلخاب برگزارشد.

مرحله دوم این طرح مرحله امروز شنبه ۳۰ شهریور ماه در مناطق محروم حسین قصاب بازارچشمعلی مسجدسلیمان آغاز شد.

در این طرح گروه جهادی شهید موسوی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان با همکاری بهداشت و درمان و تیم پزشکی در مناطق محروم حسین قصاب, بازارچشمه علی مسجدسلیمان به مراجعه کنندگان خدمات پزشکی رایگان دادند.
در این طرح گروه های پزشک عمومی متخصصین اطفال ؛ داخلی؛ زنان؛ دندان پزشکی با استقرار در مسجد حضرت رسول (ص) محله حسین قصاب به مردم این منطقه خدمات دهی کردند.

خدماتی چون ویزیت رایگان؛ توزیع دارو و پکیج بهداشتی و در صورت صلاحدید پزشک و حاد بودن وضعیت بیمار برای خدمات بیشتر و یا جراحی به بیمارستان ومتخصصین مربوطه معرفی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها