خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک از اجرای ۳۰۰ برنامه در شهرستان اندیمشک خبر داد که ۱۰۰ برنامه آن شاخص است.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

احسان کریم پور ظهر امروز شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: رژیم بعث عراق ۱۵ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ۲۰ نقطه کشور به صورت رسمی و با پاره کردن قرارداد الجزایر حجوم آورد.

وی با بیان اینکه رژیم بعث قبل از آغاز رسمی جنگ تحمیلی بر پاسگاه‌های مرزی کشور آتش گشوده بود، افزود: رژیم بعث در اوهام خویش خیال فتح یک هفته کشور را در سر پروراند، که این مهم با مجاهدت ملت انقلابی ایران و نیروهای مسلح با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه مقاومت مردم خرمشهر را از درس‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امروز در زمینه امنیت مرزها جای نگرانی نیست و به برکت خون شهدا پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) برگزار و در آینده نزدیک نیز به برکت رشادت‌ها و خون مطهر شهدای مدافع حرم قدس شریف آزاد می‌شود.

وی برنامه‌های هفته قدرت موشکی و بازدارندگی کشور ضامن امنیت کشور است مقدس را در سه بعد کلیات دفاع مقدس، نقاط برجسته شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و برنامه روز شمار هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: دو رخداد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در دوران دفاع مقدس معادلات استکبار جهانی را برای ایران اسلامی و منطقه به هم ریخت و رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب کشور را به ساحل امنیت و سربلندی و عظت رهنمود کرده است.

وی گفت: امروز دشمن پس از شکست در جنگ نظامی صحنه را با جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی در پیش گرفته که با حضور نیروهای مسلح و دولت در کنار ملت هم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری راه سربلندی کشور با قدرت ادامه دارد.

فرمانده سپاه اندیمشک با اشاره به دروغ‌پردازی استکبار در حوادث منطقه گفت: دشمن از نیروی بازدارندگی نظام و حضور ملت در کنار فرزندان خود در سپاه و نیروهای مسلح واقف است از این روی با دروغ‌پردازی به دنبال اهداف خبیثانه خویش است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت مرزها به واسطه قدرت بازدارندگی و موشکی کشور نگرانی وجود ندارد، عنوان کرد: ۱۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود.

کریم پور اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، سپاه و ارتش، توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی از دانش آموزان کم‌بضاعت در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز و ویزیت رایگان بیماران در بخش الوار گرمسیری از برنامه‌های ویژه در هفته دفاع مقدس در اندیمشک است.

وی از آمادگی بسیج اندیمشک برای هم‌افزایی با نیروی در امنیت زوار اربعین حسینی (ع) در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شهرستان اندیمشک به عنوان معین ۵ استان کشور آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) است.

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: ۲ موکب با هدف خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) توسط سپاه در شهرستان اندیمشک در کنار ۷۰ موکب مردمی در کنار ستاد عتبات اندیمشک آماده پذیرایی از زوار اربعین هستند.

وی تصریح کرد: موکب شهدای گمنام اندیمشک به عنوان موکب پشتیبانی و مرکزی هم‌چون‌ سال‌های گذشته با آمادگی کامل در ایام اربعین در خدمت زوار حسینی (ع) است.

کریم پور گفت: بیشترین زوار خارجی در شهرستان اندیمشک زوار کشور افغانستان و پاکستان در سال تشکیل داده و امسال نیز با توجه به خروج زوار خارجی از مرز شلمچه هم‌چون سال‌های گذشته شاهد حضور چشم‌گیر زوار خارجی در شهرستان اندیمشک بوده و آمادگی کامل برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) در ستاد اربعین اندیمشک اندیشیده شده است.

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با توجه به اینکه اندیمشک به عنوان معین ۵ استان کشور معرفی شده روزانه شاهد ۱۸۰ دستگاه اتوبوس حامل زائرین حسینی (ع) در شهرستان اندیمشک هستیم.

کریم پور در پایان با تاکید بر لزوم ثبت حماسه ۶ مهر روز مقاومت مردم اندیمشک و حماسه ۴ آذر به عنوان طولانی‌ترین بمباران هوایی بعد از جنگ جهانی دوم در تقویم کشور گفت: این مطالبه بر حق شهروندان با هم‌دلی و پیگیری میسر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها