خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین:

هدف سازمان بسیج حقوقدانان خدمات رسانی ، آموزش و مطالبه گری برای مردم است

قلی پور گفت: عرصه فعالیتی بسیج حقوقدانان در تمام سه قوه گسترده است و عرصه آن خلاصه در فعالیت های خدماتی ّ آموزشی و مطالبه گری می باشد که هر سه با خود مردم سر و کار دارد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ویدئو کنفرانس سازمان بسیج حقوقدانان با نواحی البرز ، قزوین ، تاکستان ، بوئین زهرا و اقبالیه برگزار شد.


قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: امروز باید با کار فکری به گفتمان و مطالبه گری برسیم و تذکر به مسئولین و اخطار ، هشدار و محاکمه را در دستور کار خود قرار دهیم چرا که عرصه فعالیتی بسیج حقوقدانان در تمام سه قوه گسترده است و عرصه آن خلاصه در فعالیت های خدماتی ّ آموزشی و مطالبه گری می باشد که هر سه با خود مردم سر و کار دارد.

وی ادامه داد: اگر ما در بحث شبکه سازی بتوانیم موفق عمل کنیم به عنوان یک طرح موفق الگو خواهد بود .از نظر ما شبکه ای موفق است که از طریق شبکه خودش به ایده برسد . دنبال اینکه عدّه و عُدّه برای خود فراهم کنیم نباشیم و از ظرفیت افراد استفاده نماییم .

قلی پور تبیین کرد: طرحهای ارائه شده و موفق در انجمنها، طرح نقد و بررسی پیش نویس لایحه صیانت از حقوق عامه بود که توسط انجمنهای استان بررسی و توسط دکتر فیض اللهی در اجلاسیه هفتم حقوقدانان بسیجی با حضور داوران متخصص حقوقی بررسی و با بهترین نقد و ارائه حائز رتبه اول گردید .

این مسوول یادآور شد: نقد و بررسی ماده 638 ق . م. ج .ا درباره عفاف و حجاب نیز در انجمن تخصصی خواهران حقوقی انجام و ان شاء الله در نشست صمیمی روز یکشنبه 31 شهریور در حضور مدیرکل و دادستان و معاونت های فرهنگی و پیشگیری و اجتماعی ارائه و راهکارهای پیشنهادی بیان خواهد شد که یکی از آنها طرح متحدالشکل شدن لباس کارکنان از جمله وکلا و قضات می باشد .

 1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار