فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران همیشه مقاومت خود را نشان داده است و این مقاومت نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

مقاومت ملت ایران موجب یاس و ناامیدی دشمن شده است/ مسئولان فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده صبح امروز در رژه نیروهای مسلح اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به میزبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده است و امروز نیروهای مسلح با رژه حماسی خود بار دیگر اقتدار خود به دنیا نشان دادند.

وی افزود: در سایه رشادت‌های نیروهای مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امنیتی همه جانبه دست یافته است و این امنیت در دنیا مثال‌زدنی است.

بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: برای این انقلاب شکوهمند اسلامی شهدایی تقدیم شده است و ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان اردبیل بیان کرد: ملت ایران همیشه مقاومت خود را نشان داده است و این مقاومت نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: خدمت بی‌منت برای مردم باید مبنای کار قرار گردد و مسئولان تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به این ملت به گار بگیرند و فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند، چراکه ملت ایران در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌اند و پشتیبان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

بابازاده با اشاره به برگزاری عزاداری ماه محرم گفت: این عزاداری‌ها با امنیت کامل در نقاط مختلف برگزار شد و مراسم اربعین حسینی نیز به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان اردبیل تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون جنگ در حوزه‌های اقتصادی است که بی‌شک با مدیریت جهادی و همت و تلاش عظیم از این جنگ اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات