امام جمعه کلیبر با اشاره به جایگاه و عظمت امروزی جمهوری اسلامی ایران، گفت: همه این پیشرفت ها حاصل خون شهدا در طول 40 سال وجود پربرکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی در دیدار مسئولان و نیروی های نظامی و انتظامی و سپاه کلیبر بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، همچنان در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: انقلاب ما با الگوگیری از مکتب سرخ عاشورا شکل گرفته و با خون جوانان کشورمان به پیروزی رسیده است و به حول قوه الهی دین مبین اسلام را به برکت این انقلاب ، جهانی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کلیبر نیز در این دیدار گفت: امروزه در سایه تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، همه جهان به عظمت انقلاب اسلامی اذعان دارند.

 رسول حسین پور افزود: به حول قوه الهی توانسته ایم در عرض 40 سال به پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف برسیم که همتراز با حکومت های چندین ساله کشورهای دیگر است.

وی ادامه داد: کنترل دقیق مرزهای هوایی و زمینی کشورمان با آن اقتدار و اشراف اطلاعاتی بالا، نشان از قدرت عظیم انقلاب اسلامی است که همه این ها در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام، ایثارگران و خانواده های شهداست.

ارسال نظرات