فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: گفتمان و منش شهدا نباید از بین برود، گفتمان مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

 

 

 

 

 

 

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ورامین:یادواره ۷۵۰ شهید شهرستان ورامین و بزرگداشت ۵ شهید روستای حسین آباد  دفتری با حضور ایت الله محمودی امام جمعه موقت ورامین، حجت الاسلام طزری امام جمعه خیر اباد، تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین، تقوی بخشدار مرکزی، ولایت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، حبیبی و فرجی عضو شورای شهر ورامین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران  و سایر اقشار مختلف مردم در مسجد روستای حسین آباد برگزار شد.

سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین در یادواره شهدای ورامین و بزرگداشت ۵ شهید روستای حسین آباد اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و فضیلت شهدا کمتر از شهدا نیست، هرکسی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم بردارد بی شک نزد شهدا عزیز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: اگر کشور توسط گروههای منافقین ضربه ای وارد شود دشمنان نظام خوشحال میشوند، افرادی که در داخل کشور سعی در برقراری ارتباط با دشمنان نطام  هستند این را بدانند که دشمنان نظام پیشرفت و اقتدار کشور را نمی خواهند، مداکره با دشمنان نظام فایده ای ندارد چرا که آنها خوبی ملت ایران را نمی خواهند و در چهل سال گذاشته این موضوع را ثابت کردند.

تاجیک افزود: اگر دولت مردان از ولایت فقیه پیروی نکنند بی شک به بی راه خواهند رفت، منویات رهبری را راهگشای کار خود قرار دهید، در مذاکرات باید خطوط قرمز نظام رعایت شود و براساس منویات رهبری مذاکره با دشمنی که غیره قابل اعتماد است نباید صورت گیرد.

وی در ادامه یادواره شهد افزود: استکبار جهانی و دشمنان نطام بعد از دست یابی به سلاح گرم تا قبل از انقلاب هر کاری که دوست داشتند با جمهوری اسلامی ایران کردند، حال می بینید که در انقلاب اسلامی ایرانی اجازه تردد و نفوذ به مرزهای آبی و خاکی داده نمی شود.

این مسوول افزود: بعد از منهدم کردن پهپاد آمریکایی ها توسط نیدهای نطامی و اقتدار خود را  به جهان ثابت کردیم.

وی تصریح کرد: گشتی نفتی ایران در تنگه جبل الطارق  توقیف شد، در مقابل آن گشتی نفتی انگلیس را توقیف کردیم و مشت محکمی بر دهان استکبار زدیم.

وی بیان داشت: گفتان شهدا نباید از بین برود، گفتمان مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد و در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: باید آرمانهای شهدا حفظ شود، نباید آرمانهای شهدا از بین برود، در توافق برجام کشور ضرر کرد ۰را که به دشمن اعتماد کردیم و برگشت به حالت اول زمان بر است ولی دولت مردان در وسط مذاکرات برجام فهمیدن که راه را اشتباه رفتند و در حال حاضر در مقابل استکبار قرار گرفتند.

وی خاطرنشان گرد: در یادواره شهدا باید شفاف سازی کنیم، از فرهنگ مقاومت صحبت کنیم و مردم را از اقتدار و دستاوردهای نظام آگاه کنیم که در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب ایستادند.

وی در پایان گفت: کشور های ضعیف منطقه با الگو برداری از جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت را در کشور های خود تقویت کردند و در مقابل استکبار ایستادگی می کنند و محصول جمهوری اسلامی ایران است که به جهان صادر گردیم.

بر پایه این گزارش، این یادواره به همت حوزه ۱۲ مدرس سپاه ناحیه ورامین و با مشارکت دهیاری روستای حسین آباد دفتری برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: گفتمان و منش شهدا نباید از بین برود، گفتمان مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات