فرمانده سپاه ناحیه لردگان در جمع بسیجیان گفت: فرهنگ شهادت دشمن بی رحم اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم را به ستوه درآورد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار و از خود گذشتگی نیروهای مسلح و نظامی ماست که با پشتیبانی مردم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد:هنگامی که انقلاب ما به پیروزی رسید کشورهای خارجی صدام را تحریک کردند که به کشور ما حمله کند و طومار انقلاب اسلامی را برچیند و ما بدون آمادگی قبلی ولی با توکل به خدا در مقابل آنها ایستادیم.

سرهنگ نظری اظهار داشت: ما باید قدردان ایثارگران، شهدا ، جانبازان ، آزادگان و تمام کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس از همه چیز خود گذستند تا ما امروز بتوانیم به راحتی زندگی کنیم و در آرامش به تحصیلات خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بدون تردید این فرهنگ ایثار و فرهنگ بود که دشمنان تا بن دندان مسلح را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرور آفرین را به شمعی فروزان در تاریخ جهان تبدیل ساخت.

سرهنگ نظری اضافه کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت و ایثار عجین شود ، هیج نیروی را یارای مقابله با آن نیست و اگر این اراده تحت هدایت رهبری عالمانه قرار گیرد، دیگر هیچ مانعی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان پیشرفت آن را نخواهد داشت.

ارسال نظرات